Hae Anna.fi-sivustolta

Tunnetkon pultsarin

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä pultsari, 08.09.2018.

1. pultsari Vierailija

Minä tahtoisin tietää tunteeko lukijat pultsareita ja heidän tarinoita. Kun olin toisella kymmenellä
    asema laiturin takana oli tavara makasiinit ja siellä oli niitä laita puolen kulkijoita vaikka kuinka
    paljon. Ne kiinosti isoja poikija ja ne yllytti mut mukaan kuuntelemaan heidän tarinointia.
    Maksu oli aina heiltä ne tahtoi nähdä meiltä munat ja miten me runkataan niitä meidän piliä.
    Minä olin porukan nuorin ja työnsin itseni niille pultsareille leluksi, Eli saivat riisua mut vaikka
    alaste ja tutustua kunnolla mun muniini. Mutta sinä joka kierrät heidät kaukaa tiedät paremmin
    mitä heille kuuluu tietysti. Kommentoikaa tätä mun kirjoitustani minä tahdon kertoa teille mun
    tarinani niistä laita puolen kulkijoista mun kavereistani. Kyllä olin heidän leluna useita vuosia.

2. poikapultsareiden Vierailija

Minä olin 10-11 en muista tarkasti vuotta mutta se on aivan saman tekevää.
    Minua kiinnosti pultsarit tosissaan ja menin heidän luokse isojen poikien kanssa.
    Tuliko sieltä neiti tules sedän luokse yksi puli ukko kiusasi minua. En ole likka tarkista mut ja heti minä komensin sitä pulia. Katsotaan sanoi lääkäri vaikka en olekkaan mikään oikea lääkäri ja samalla avasi multa housujani auki. Puli veti multa housuni alas minä paidan helmani yläs päin. Ja mun selkäni takaa yksi poika otti siintä mun paitani helmasta kiinni ja otti sen multa kokonaan pois pääl-
    täni. Puli otti samalla multa alkkarini alas ja mun selkäni takana iso poika nosti mut ilmaan, Kalle otas pojalta ne pois sen nilkoista on mukavampi sillä kun saa olla kokonaan alaste meidän seurassamme, Sanoi mun selkäni takana oleva poika ja se tunsi sen pulin nimeltään minä huomasin samalla. Kalle tarkista pojan peli kun on niin sopivasti sun edessä se alaste. Ja toi pojan nimi on muuten Esko sanoi se iso poika sille puli Kallelle. Ja Kalle rupesi tarkistamaan mun muniani ja kertomaan omaa tarinaansa meille, Me olimme korva tarkkana kuulemassa sitä ja
    sen tarinointia. Meistä oli tosi mielen kiintoista kuunnella häntä laita puolen kulk-
    iaa. Toiset pulit vaativat että pojat ottavat peniksen esille ja näyttävät heille että se
    toimii heillä. Pojat ottivat mielellään penikset esille ja runkkasivat itseltään lastin
    ulos. Kalle kouri mun piliäni ja se vain pysyi pehmeenä eikä koventunut yhtään.
    No kalle kertoili seuraavan jutun ja mainitsi olleensa linnassa sekä merillä sen jäl-
    keen kun linnasta pääsi ulos. Kun siihen aikaan kukaan ei ottanut töihin linnasta
    vapautunutta jätkää. Mutta laivalle minä olin kuumaa tavaraa ja sain heti hommia sieltä se kertoili meille ja piti minua sylissään sekä kouri mun peliäni
    koko ajan, En pistänyt sille hanttiin yhtään minä pidin kun se oli mussa kiinni.
    Me saimme tarpeeksi ja mulle vaatteet takas päälleni sekä kotia, Poika missä olet ollut kun haiset kuin rankki tynnyri, Ja äitini vei mut saunan pesu huoneeseen ja riisui mut saman tien alaste. Äitini tarkisti mun vaatteeni ja lait-
    toi ne pyykki koneeseen ja minut vei suihkun alle. Mitäs ja nosti mun piläni yläs
    päin se oli hänen mielestään musta eli mun kivi pussini oli likainen äitini mielestä. Sitten alkoi mun kuulusteluni ja loppu tulos oli pojalle remmiä sen peräpäähän ja kielto siltä että en saa olla niitten pultsareiden kanssa missään tekemisissä. No minä lupailin sen tietysti äidilleni.

3. vierailija Vierailija

Ja viikon päästä olit itseäsi jakamassa niille pultsareille arvaan mä.
    Muuten kyllä minäkin niitä tunnen kun ne menivät meidän ohi heidän ryysyran-
    taan missä oli kirppuja luteita täitä varmasti. Ne asu talossa missä ei ollut ikkunoita kun me kakarat olimme ne kivittäneen hajalle. Vain levyt tilalla ja oven
    rämä oli vain naruilla kiinni. Me kakarat käytiin usein siellä kusemassa lattialle.
    Mutta sitten kommuuni hermostui ja repi sen talon alas ja kuulemma kaatopaikan
    lähelle laittoi niille parakin. Se oli meille kakaroille liian kaukana ei sinne saakka
    kukaan viitsi pyöräillä.

4. vierailija Vierailija

Olisit mankuneen isiltä kyydin sinne kaatopaikalle ja kivittäneet ne ikkunat hajalle kun isi valvoo vierestä.Hi HI Hiii kun perseenne olis väriä vaihtanut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri