Tunnetteko ihmistyypin joka..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
aina kun olet iloinen/innoissasi jostakin, hän vetää sinut hienovaraisesti alas.
Esim. kun sanot jotain kaunista mitä tapailemasi mies sinulle sanoi, hän toteaa että "kaikki miehet sanovat noin", tai kun hehkutat kuinka loistavan asunnon olette löytäneet hän toteaa "on ihan yleistä löytää tuollaisia asuntoja" taikun olet päässyt koulun pääsykokeista sisään hän toteaa "kyllähän sieltä aika helposti pääsee läpi".
Kun kerrot että sattuipa mukava kassaneiti, hän toteaa että "heidäthän on koulutettu siihen" tai kun olet tavannut uuden ihmisen ja kerrot kuinka hyvä tyyppi hän on, ihminen toteaa että "eihän tuossa ole mitään erikoista".
Siis miksi täytyy lannistaa?!

Valitettavasti tunnen muutaman tuollaisen henkilön. Perusnegatiivisiä ihmisiä muutenkin.

Mutta en minä heidän sanomisistaan lannistu, enemmän mua säälittää heidän kykynsä olla näkemättä/kokematta mukavia asioita.

Juu. Just hehkutin, kuinka meidän yli puolivuotta kestänyt remontti alkaa olemaan loppusuoralla ja kuinka mukavaa, kun puutkin tosta pihasta lähtee ja saadaan ens kesä sit suunnitella yms niin tyyppi kysyi vain, että no koskas se kylppäri- ja takkaremontti sit tehdään : / Ne on suunnitteilla aikaisintaan parin vuoden päähän...

Tämä sama tyyppi jaksaa kyllä myös kommentoida kaikkia virheitä tai kuviteltuja virheitä mitä koskaan olen tehnyt/satun tekemään.
Jos vaikkapa kahvilassa kahvi kaatuu lattialle, hän häpeää niin ettei sanojensa mukaan enää koskaan voi lähteä samaan kahvilaan ja jaksaa jauhaa tuosta itse unohtamastani mokasta viikonkin.
Kaikki ärsyttävät luonteenpiirteet, mokat tai viat toisissa ihmisissä painuvat syvästi hänen mieleensä ja hän jaksaa tasaisin väliajoin niistä muistutella, aivankuin "palauttaakseen maanpinnalle" ettei kukaan vain vahingossakaan ole onnellinen.

Yhteistyössä