Tunnetteko ketään joka on parantunut homoudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aina silloin tällöin kuulee väitettävän, että joku olisi parantunut homoudesta, mutta itse en ainakaan tunne ketään tällaista ja siksi on jäänyt ihan huhupuheiden varaan.

Tunnetteko te tai voiko homoudesta koskaan parantua?

Valehteleva trolli :D

Ei voi. Johtuu liiasta määrästä vastakkaisen sukupuolen hormoneja sikiövaiheessa.

Eikä toikaan pidä paikkaansa, muutenhan kaikki erisukupuolta olevat kaksoset olis homoja =D

En tunne, mutta lehdestä niistä silloin tällöin saa lukea, että joku joka nuorena ajatteli olevansa homo, viettääkin nelikymppisenä normaalia perhe-elämää. Ja tietty toisinkinpäin, että on tullut kaapista myöhemmällä iällä ja jättänyt entisen puolisonsa.

Eikö se ole luonnon vastaista?
Onko se alunperin tarkoitettu, että osa ihmisistä on heteroja ja osa by ja loput homoja? Mikä se kiintiö mahtaa olla?

On se luonnonvastaista, luonnon mukaanhan kaikkien pitäisi olla lisääntymiskykyisiä ja pariutua suvunjatkamistarkoituksessa (johon ihmisellä liittyy myös rakastelu perheen koossa pitämisen vuoksi). Mutta on niitä luonnonoikkuja, kiintiöistä en tiedä.

En tiedä, mutta itse olin aiemmin hetero ja nykyisin melkein lesbo ("melkein" tarkoittaa sitä, että potentiaalisesti jotkut miehet voisivat jollain tasolla kiinnostaa, mutta ei seksiä tai parisuhdetta ajatellen).

Heterona ensimmäiset 34vuotta, sitten jokunen vuosi homoilua. Bi sekoilua ja kokeilua jonkin aikaa parisen vuotta. Nykyään taas heterona jo yli kymmenen vuoden ajan, mutta jatkuvasti julkisuudessa olevien Tom of Finland -kuvien näkyminen kiihottaa, että voisin taas homoilla.
T. Hetero 50v neljän lapsen isä.

Seksuaaliset suuntautumiset ovat pohjimmiltaan valintoja. Siispä jokainen heterokin voisi halutessaan ryhtyä homoseksuaaliksi ja nauttia siitä. He eivät kuitenkaan tee niin, koska punnitsevat rationaalisesti niin asian edut kuin haitatkin ja päättävät toimia kuten 90 % järkevistä ihmisistä (jotka ovat päätyneet omaan ratkaisuunsa saman metodin avulla). Paljon kannatusta on saanut uusiseelantilaisen psykologin Gaylord H. Phobiuksen teoria, jonka mukaan homoseksuaalisuus saa alkunsa alentuneesta päätöksentekokyvystä ja kiinostuksesta ulosteeseen.

Yhteistyössä