H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kamala pukki tuo jätkä ollut. Mahtava varmaan kun jonkun naisen mies sattuu lukemaan ja hoksaa että omasta vaimosta kyseKun oli noita osoitteitakin noin selvästi ja karaokeharrastuksesta kerrottu. Sitä saa mitä tilaa.
Ei kyllä tulis mieleenkään hypätä junassa tuntemattoman miehen kanssa samoihin housuihin. huh.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kamala pukki tuo jätkä ollut. Mahtava varmaan kun jonkun naisen mies sattuu lukemaan ja hoksaa että omasta vaimosta kyseKun oli noita osoitteitakin noin selvästi ja karaokeharrastuksesta kerrottu. Sitä saa mitä tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen todella tyrmistynyt noiden naisten iästä! Luulis että ton ikäisillä naisilla jo järki vähän pistäisi hanttiin kun ollaan aikeissa ryhtyä vetelemään paljaalla. Joltain teiniltä sen vielä ymmärtää, kun sitä järkeä ei oikeasti välttämättä vielä ole. Mutta... Joo. Meitä on moneen junaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olen todella tyrmistynyt noiden naisten iästä! Luulis että ton ikäisillä naisilla jo järki vähän pistäisi hanttiin kun ollaan aikeissa ryhtyä vetelemään paljaalla. Joltain teiniltä sen vielä ymmärtää, kun sitä järkeä ei oikeasti välttämättä vielä ole. Mutta... Joo. Meitä on moneen junaan.
Jos ne on kuvitelleet, että noin nuori mies, melkein poikanen, on ensikertalainen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hääh? Saako ne muka noin tarkkoja kuvauksia antaa? Osoitteet ja kaikki. Eihän ne naiset ole rikollisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Miten joku 40-50 v. menee noin nuoren kanssa edes sänkyyn?
Onko muuten nykyään jo jotain lääkettä tuohon hiviin?
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Miten joku 40-50 v. menee noin nuoren kanssa edes sänkyyn?
Onko muuten nykyään jo jotain lääkettä tuohon hiviin?