Tunnistatko itsesi tai tuttusi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuu!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kamala pukki tuo jätkä ollut. Mahtava varmaan kun jonkun naisen mies sattuu lukemaan ja hoksaa että omasta vaimosta kyse :-) Kun oli noita osoitteitakin noin selvästi ja karaokeharrastuksesta kerrottu. Sitä saa mitä tilaa.

Ei kyllä tulis mieleenkään hypätä junassa tuntemattoman miehen kanssa samoihin housuihin. huh.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kamala pukki tuo jätkä ollut. Mahtava varmaan kun jonkun naisen mies sattuu lukemaan ja hoksaa että omasta vaimosta kyse :-) Kun oli noita osoitteitakin noin selvästi ja karaokeharrastuksesta kerrottu. Sitä saa mitä tilaa.

Ei kyllä tulis mieleenkään hypätä junassa tuntemattoman miehen kanssa samoihin housuihin. huh.

Ajattelin samaa, mutta toisaalta, jos se nainen on saanut silloin tartunnan, se voi olla jo myös sillä sen miehellä..

Mut aika kauheeta olis jos olisikin joku noista ja vaikka ihan salaa käyny testeissä, saanu nega vastauksen ja sit iltasanomissa tarkkaan kerrotaan kuka on hiv miehen kaa pannu.. No mut joo pakkoko sitä on nussia jokasta vastaantulijaa ilman kortsua..

:o Mä olen todella tyrmistynyt noiden naisten iästä! Luulis että ton ikäisillä naisilla jo järki vähän pistäisi hanttiin kun ollaan aikeissa ryhtyä vetelemään paljaalla. Joltain teiniltä sen vielä ymmärtää, kun sitä järkeä ei oikeasti välttämättä vielä ole. Mutta... Joo. Meitä on moneen junaan.

Tuskin noiden vaimojen miehet mitään tuollaista ovat tilanneet!

Toivottavasti tauti ei ole tarttunut kellekkään näistä, jos holtittomasti hyppivät tuolleen yhden illan tuttujen (jotka nekin monesti aikamoisia pukkeja) sänkyihin niin voi olla melko epidemia käsissä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
:o Mä olen todella tyrmistynyt noiden naisten iästä! Luulis että ton ikäisillä naisilla jo järki vähän pistäisi hanttiin kun ollaan aikeissa ryhtyä vetelemään paljaalla. Joltain teiniltä sen vielä ymmärtää, kun sitä järkeä ei oikeasti välttämättä vielä ole. Mutta... Joo. Meitä on moneen junaan.

Jos ne on kuvitelleet, että noin nuori mies, melkein poikanen, on ensikertalainen...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Jos ne on kuvitelleet, että noin nuori mies, melkein poikanen, on ensikertalainen...

En todella tiedä mitä ovat kuvitelleet :x

juu juu,muistanpa erään kaverini niin selitelleen,ettei hivi niin helposti tartu yhdynnässä kun annetaan ymmärtää :headwall:
ei kuitenkaan kannattas lähtee onneensa koittaan.musta tuntuu et aika moni on pitänyt suomea hivin(kin) suhteen lintukotona ja ajatellut että ei kai nyt täällä sentään...että tavallaan onni onnettomuudessa jos tää juttu nyt herättelis ihmisiä :/ karmivinta oli lukea,et suomessa on tod.näkösesti hirveästi toteamattomia hivin kantajia!kannattaa nissä testeissä käydä vaikkei
huithapelina joka puolella paniskaan,eihän sitä nääs tiiä miten se sulonen ukkokulta joskus on pjaneskellut..

Hääh? Saako ne muka noin tarkkoja kuvauksia antaa? Osoitteet ja kaikki. Eihän ne naiset ole rikollisia.

Ei naiset oo rikollisia mutta kun kuitenkin on vakavasta tartuntaudista kyse niin sillon menee yleinen terveys yksilösuojan ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Miten joku 40-50 v. menee noin nuoren kanssa edes sänkyyn?

Onko muuten nykyään jo jotain lääkettä tuohon hiviin?

Sitä minäkin olen ihmetellyt, ei voi käsittää kummankaan osapuolen osalta... tai tuolla poijaalla vissiin viiraa muutenkin päänupissa mutta kuka ihme hyppii sänkyyn jonkun kanssa, joka voisi olla oma poika?!?

Lääkettä on, joka hidastaa tautia tai jopa pysäyttää sen etenemisen, parannusta ei ole.

Ei voi käsittää miten joku lähtee baarista 20v nuoremman kanssa, kun itsellä lähtee järki jo 10v nuorempia kuunnellessa. Ei niitten juttuja kestä niin pitkään että ehtis edes baarista lähteä...

No, nuo 40-50v. menee sänkyyn nimeonmaan sen takia, että se on heille imartelevaa, että nuori jamppa on kiinnostunut.

Nuo osoitteet kuitenkaan eivät kerro juuri mitään, koska noilla alueilla asuu monia kymmeniä (tai satojakin) ihmisiä, joten ei mielestäni liian tarkkaa edes ole.

JA TOTTAKAI NÄMÄ NAISET PITÄÄ SAADA JÄLJITETTYÄ, vaikka yksityisyydesuojaa vähän taivutettaisiinkin!
Hyvinkin mahdollista, että nämä ovat olleet yhdynnässä ilman suojaa tämän miehen jälkeenkin.

Ehkäisyvalistuksen lisäämistä ja varoittavaksi esimerkiksi kyseinen tapaus valistukseen, jotta voidaan konkretisoida, jotta hiv voi tarttua ihan normi suomimieheltäkin tai pojalta.

Yhteistyössä