Tunnustus rekkalespo rokkarilta

Taidat olla. Mulle moiset Pussycatit toimis korkeintaan kidutuskeinona CIA:n kuulusteluissa, antaisin ilmi vaikka omat lapseni, että pinteestä pääsisin!

Olet kyllä enemmän kuin yksin tämän asian kanssa.. ettäs kehtaat sitä vielä täällä huudella! Nyt nurkkaan häpeämään ja sen jälkeen menet kuuntelemaan hetkeksi Mongolialaisen mykkäkuoron lauluja tsadilaisista vaikenemisviisuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Olet kyllä enemmän kuin yksin tämän asian kanssa.. ettäs kehtaat sitä vielä täällä huudella! Nyt nurkkaan häpeämään ja sen jälkeen menet kuuntelemaan hetkeksi Mongolialaisen mykkäkuoron lauluja tsadilaisista vaikenemisviisuista.

Näin se on kai tehtävä :ashamed:

on se ny perskeles... ensin täällä vaatimalla vaaditaan parempaa esiintymistä taki..tukiaiselta ja sitte ku sitä hyvää tanssitaitoa saa niin sit ei ollakkaa tyytyväisiä.

mua lähinnä ärsyttää ne tyypit. mutta se onki kateellisen panettelua...

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Hävettääkö edes, että tulit moisen tunnustuksen kanssa ulos kaapista?
Minäkin tunnustan vain sinulle jotakin: pidän Nylon Beatin musiikista.

.... :whistle:
:wave:

Vau! Kiitos sinulle!

Voivoi teitä... meidän on nyt vakavasti puhuttava tästä asiasta. Tuollainen tunnustaminen ei ole oikeaa elämistä eikä Nylon Beat oikeaa musiikkia. Ensin teidän pitää tunnustaa itsellenne että teflonlove on hirvee kappale, pilkotte sen osiin ja huomaatte kuinka surkeita riiminpätkiä se sisältää, sitten menette lähimpään musiikkiliikkeeseen ja ostatte kunnon aitoa rokkia, kuuntelette sitä kuuloikkeilla kaksi päivää putkeen niin johan naikkarit kuullostaa koiranvinkuleluduolta. Hoito on aloitettava VÄLITTÖMÄSTI.

Vau! Kiitos sinulle!

Voivoi teitä... meidän on nyt vakavasti puhuttava tästä asiasta. Tuollainen tunnustaminen ei ole oikeaa elämistä eikä Nylon Beat oikeaa musiikkia. Ensin teidän pitää tunnustaa itsellenne että teflonlove on hirvee kappale, pilkotte sen osiin ja huomaatte kuinka surkeita riiminpätkiä se sisältää, sitten menette lähimpään musiikkiliikkeeseen ja ostatte kunnon aitoa rokkia, kuuntelette sitä kuuloikkeilla kaksi päivää putkeen niin johan naikkarit kuullostaa koiranvinkuleluduolta. Hoito on aloitettava VÄLITTÖMÄSTI.

lä-lä-lä-lä kundi
tehdääks pienmi rundi
rohkeasti leikkimäääään... :whistle:

Professorille tiedoksi, että musiikkimakuni on varsin laaja ja ihmeellinen. Pidän muuten myös M.A. Nummisesta.

Kuin myös. YouTubeen olenkin ladannut jenkan hevosen puhdistamisesta. Muuten laajaan musiikkimakuuni ei kuitenkaan kuulu paljonkaan tätä nykymusiikkia. Eilisessä Morse-jaksossa ärsytti, että Morse nimitti Händelin hallelujah kuoroksi Allegrin Miserereä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

Vau! Kiitos sinulle!

lä-lä-lä-lä kundi
tehdääks pienmi rundi
rohkeasti leikkimäääään... :whistle:

En tarvii asuntoo
Vaan Kakspluspalstan
En tahdo duuniikaan
Vaan Kakspluspalstan

En lemmenkuutamoo
Vaan Kakspluspalstan
Jos sulta pyytää saan
Sen palstan vaan

Mä olen fiilisten rosvo ja mä reilusti
Mitäsnytistä kaiken pummaan
Mä otan peukalokyydin ketjuun
Jos vain kirjoittaa ilmaiseksi saan .

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
mä kuuntelee monesti salaa enigmaa... :ashamed:

Hyi sinua.. miten olet noin alas vajonnut... oletko puhunut tästä kenellekkään? Tosin tahtoisin olla niiden vokalisti, eipä olisi hirveesti hommia.

no näin ohimennen vain palstalla, ja kerran puhuttu asiasta hieman syvemmin, meni jopa klassiseen asti.. :ashamed:

Professorille tiedoksi, että musiikkimakuni on varsin laaja ja ihmeellinen. Pidän muuten myös M.A. Nummisesta.

M.A. nummisen teos Il pescatore di perle on todella tutustumisen arvoinen kappale.. siinä irtoo ikenetkin suusta.

Numminen sai minut lukemaan Tractatus Logico-Philosophicuksen. Kukaan muu laulaja ei ole minua saanut moiseen touhuun pelkän laulun voimalla.

Ja siis sehän on I pescatori di perle, monikosta kyse ja suomeksi Helmenkalastajat. Sori, oli ihan pakko. :ashamed:

Yhteistyössä