tunnustus :/

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
eka kerta kun meillä tekee todella tiukkaa :/ ensi viikon perjantaina saan rahaa ja en todellakaan tiiä miten saadaan ruokaa pöytään, kaapissa meillä on ruokaa että riittää sunnuntaihin asti, vaippoja onneksi on tarpeeksi.
Mun "suunnitelma" on että tiistaina käyn kaupassa ja ostan loppuviikoksi ruokaa ja vedän s-tilin miinukselle ja sitten heti perjantaina laitan rahaa s-tilille.

Ymmärrän että monilla on joka kuukausi tällainen tilanne mutta tämä on eka kerta meille, enkä edes tiiä miksi kerron teille :/

Pitäisi varmaan laittaa jotain huuto.nettiin....

Ja vaipoissa säästää kun olette kotona mahdollisimman paljon ilman vaippaa. Onko teillä äippäpakkauksen kestovaippa ja mahtuuko se vielä? Sillä ja harsoilla sais kanssa muutaman vaipan säästettyä....

Voiko ton S-tilin tosiaan vetää miinukselle?

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Ja vaipoissa säästää kun olette kotona mahdollisimman paljon ilman vaippaa. Onko teillä äippäpakkauksen kestovaippa ja mahtuuko se vielä? Sillä ja harsoilla sais kanssa muutaman vaipan säästettyä....

Voiko ton S-tilin tosiaan vetää miinukselle?

no kotona käytämme aika paljon kestovaippoja, ja esikoinen käyttää ainoastaan öisin vaippaa.

Kerran oli vahingossa mennyt s-tili miinukselle kun sekä minä ja mies käytimme sitä, oon aina pyytänyt ukkoa kertomaan milloin maksaa sillä mutta oli unohtanut niin se meni sit miinukselle, ja tuli kirje kotiin että se on miinuksella.
Pitäisi hankkia noi tunnustukset että pääsee kotona kattoo tiliä :kieh:

Jos tilanne on väliaikainen, niin miksette nostais vaikka luottokortilta rahaa sen verran, että pärjäätte, jos sellainen kortti löytyy. Itse olen joskus siirtänyt rahaa luottokortilta tilille tai nostanut rahaa, jos on sattunut tulemaan äkillinen tiukka paikka ja laskuja tms. maksettavana.

Yhteistyössä