Tunsin taas täs yks pvä itseni vanhaksi:DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
juteltiin siinä yhen työkaverin joka on erittäin ihana ja ollaan paljon tekemisssä myös työajan ulkopuolella. Tiedän kyllä kuinka vanha hän on jne..

tuli puhetta musiikista ja mainitsin et töihin olis kiva saada Chemical brothersien levy kun se on jokus pari vuotta sitten soinu. Tuli sit mieleen et kuuntelin aikoinani joskus -99 hey boy hey girl-biisiä ja sitä biletettiin sit baarissaki ihan tohkeissaan. Sanoin olleeni silloin 18v. Kaveri tokas siihen et

" mä olin silloin ala-asteella ":laugh::laugh::'(:laugh:

iältäni voin olla ehkä likemmäs 30v mutta henkisesti aina sen parikymmentä:D:D

MIlloin tunsit itsesi vanhaksi??

mä tunnen itseni aina vanhaksi kun näen auton ratissa nuoren, joka näyttää mun silmiin 13-vuotiaalta. Kerran oikein säikähdin mitä lapsi tekee ratin takana :D

18-vuotiaatkin on mun silmissä jo ihan kersoja vaikka en ole itse vielä kolmekymppinenkään..

Harvoin tunnen itseni vanhaksi, mutta koulussa joskus tuntuu. Oma luokkani on tosi fiksua porukkaa tuollaisiksi parikymppisiksi, mutta meillä on tunteja joskus ylemmän vuosikurssin kanssa. Ne pääosin käyttäytyy kuin yläasteen kollit ja silloin tuntuu että mitä hittoa minä vanha täti-ihminen teen täällä näiden teinien seassa.

T: 40v

Yhteistyössä