Tunteeko kukaan Sairaala-sarjasta tätä hoitajaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhh

Vieras
Eli kahdeksannessa jaksossa hoitaja, vaaleat hiukset, joista osa mustia. Näkyy tässä pikkukuvassa:

http://www.nelonen.fi/nettitv/sarjasivu.asp?fr=1&s=63

Ja tuolta siis tuo kahdeksas jakso.

On niiin tutun näköinen mutta en saa päähäni, että mistä tunnen!! Jäi häiritsemään tosi paljon!! Voisiko joku vinkata että mistäpäin tuo henkilö on kotoisin tai etunimeä tai edes jotakin??

Sitä minäkin mietin että välttämättä en tunne oikeasti.. HAA! Ja nyt muuten tajusin kuka hän on tai ketä ainakin muistuttaa!!!! Viime vuoden maajussille morsian-ohjelma, oliko Seppo vai kuka se maajussi ja tuon valitsi sitten viimeiseksi vaikka suhteesta ei mitään tullutkaan! =)

Mä oon kanssa ihmetellyt tuota samaista hoitajaa, että kuka hitossa toi on ja tunnenko jostain?? Se Lindahan oli aika hissukka siinä maajussissa, että olisiko siitä ollut sairaanhoitajaksi!? ;) Ja ulkonäkökin on hieman parantunut ( ainakin hiukset kauniimmat) jos toi on se, mutta vaivaa kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Mä oon kanssa ihmetellyt tuota samaista hoitajaa, että kuka hitossa toi on ja tunnenko jostain?? Se Lindahan oli aika hissukka siinä maajussissa, että olisiko siitä ollut sairaanhoitajaksi!? ;) Ja ulkonäkökin on hieman parantunut ( ainakin hiukset kauniimmat) jos toi on se, mutta vaivaa kyllä...

Niin, ulkonäkö olis muuttunut kyllä paljon. Siis hiukset ja tossa sarjassa meikattuna. Mutta mun mielestä kasvonpiirteet on samat, nenä näyttää samalta. Toisaalta se vois olla se, mutta siis on käynyt vähän laittautumassa :)

Kyllä mä uskon että hissukastakin on hoitajaks :D Rauhallisuus voi olla vaan hyvä juttu!

Niin, ulkonäkö olis muuttunut kyllä paljon. Siis hiukset ja tossa sarjassa meikattuna. Mutta mun mielestä kasvonpiirteet on samat, nenä näyttää samalta. Toisaalta se vois olla se, mutta siis on käynyt vähän laittautumassa :)

Kyllä mä uskon että hissukastakin on hoitajaks :D Rauhallisuus voi olla vaan hyvä juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja hhh:

Niinpä! ;) ei ainakaan meikäläisestä olisi tuohon työhön, hyvä kun sohvalta pystyy niitä tilanteita katsomaan. :-D Mutta toivottavasti selviää onko toi se Linda vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No se Lindahan opiskeli agronomiks tms. Tuskin se nyt yhtäkkiä vuoden kuluttua ois sairaanhoitajan hommissa.

Saattoihan se olla opiskelijana siellä. Mä kyllä luulen, että on jostain muualta tuttu, koska en sitä Maajussia seurannut. Tai sitten on sellaiset kasvot, mitkä muistuttaa helposti jotain tuttua.

Yhteistyössä