K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mut en muuttaisi. Huonot kulkuyhteydet jos ei oo omaa autoo. Bussilla vaan. Ja riihikalliossa ei oo kun kauppa ja kukkakauppa. Kai siinä baarikin on
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Siellä olis niin ihan asunto myynnissä!toivon todella että paikka olisi sopiva pienille lapsille. Tietääkö kukaan muuten, että onko siellä neuvolat miten lähellä?
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Siellä olis niin ihan asunto myynnissä!toivon todella että paikka olisi sopiva pienille lapsille. Tietääkö kukaan muuten, että onko siellä neuvolat miten lähellä?
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mut en muuttaisi. Huonot kulkuyhteydet jos ei oo omaa autoo. Bussilla vaan. Ja riihikalliossa ei oo kun kauppa ja kukkakauppa. Kai siinä baarikin on
ohan siel kaks kuppillaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Siellä olis niin ihan asunto myynnissä!toivon todella että paikka olisi sopiva pienille lapsille. Tietääkö kukaan muuten, että onko siellä neuvolat miten lähellä?
sillon kun mä siel asuin ni kävin hyrylässä neuvollassa.asuin ihan siinä ostarin lähellä ok-talo alueella.
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mut en muuttaisi. Huonot kulkuyhteydet jos ei oo omaa autoo. Bussilla vaan. Ja riihikalliossa ei oo kun kauppa ja kukkakauppa. Kai siinä baarikin on
ohan siel kaks kuppillaa![]()
Ja ärrämut ei siitä pitkä matka oo hyrylään.
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Siellä olis niin ihan asunto myynnissä!toivon todella että paikka olisi sopiva pienille lapsille. Tietääkö kukaan muuten, että onko siellä neuvolat miten lähellä?
sillon kun mä siel asuin ni kävin hyrylässä neuvollassa.asuin ihan siinä ostarin lähellä ok-talo alueella.
voitko suositella aluetta? mitä itse tykkäsit?
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Siellä olis niin ihan asunto myynnissä!toivon todella että paikka olisi sopiva pienille lapsille. Tietääkö kukaan muuten, että onko siellä neuvolat miten lähellä?
voin suositella.rauhallista.tosin teininä tuli aina kirottua kun piti pyörällä sotkea keravalle radallekun iltasin tuolla ei tapahu mitään
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Siellä olis niin ihan asunto myynnissä!toivon todella että paikka olisi sopiva pienille lapsille. Tietääkö kukaan muuten, että onko siellä neuvolat miten lähellä?
voin suositella.rauhallista.tosin teininä tuli aina kirottua kun piti pyörällä sotkea keravalle radallekun iltasin tuolla ei tapahu mitään
![]()
![]()
Eli pienten lasten kanssa voi olla huoletta. Me ei mitään muuta halutakaan kun paikka, jossa ei tapahdu mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Siellä olis niin ihan asunto myynnissä!toivon todella että paikka olisi sopiva pienille lapsille. Tietääkö kukaan muuten, että onko siellä neuvolat miten lähellä?
![]()
![]()
Eli pienten lasten kanssa voi olla huoletta. Me ei mitään muuta halutakaan kun paikka, jossa ei tapahdu mitään![]()
no sitten se on juuri sopiva paikka![]()