tunteella.fi onko kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jjanni

Aktiivinen jäsen
03.05.2009
485
54
28
Onko kukaan tilannu tuolta mitään? Onko ollu mitään ongelmia minkään suhteen tilauksessa?

Itse ajattelin tilata sieltä noita koruja, mutta sen verran varovaisesti suhtaudun nettitilauksiin että pitää kokemuksia kysellä muilta.

Kaikki tieto on tervetullutta (:

Mää tilasin mieheni kanssa yhteisen 2-osaisen rakkauskorun. Siellä oli monta erilaista, mutta päädyttiin tohon palapelisydämeen. Ketju ja koru olivat ruostumatonta terästä, joten ovat kestäneet naarmuuntumatta hyvin.

Ostin myös itselleni ja kavereille edullisia lävistyskoruja :)

Mulla on jo viides tilaus.. joskus on ruuhka aikata toimitus päivän myöhässä, mutta muuten tullut tosi nopeasti. Sormuksissa jos ei ole laittanut oikeaa kokoa, pitää muistaa valita myös koko.

Tilasin joululahjaksi tosi kauan etsimiäni enkelikoruja Tunteella.fi korukaupasta. Se on sopiva joululahja ja on enemmänkin suloinen kuten sydän, eikä liian hengellinen minusta kuten risti.

Minä etsin myös noita enkelikoruja ja nuo lasisydämet hopeafoliolla on aika makeita. Laitoin niitä ikkunaan siimalla ja näyttävät tosi hyviltä kun valo heijastuu niiden läpi.

Tein niitä aikaisemmin itsekin, mutta osat maksaa äkkiä yhtä paljon kuin ostaa valmiina.

Tilasin tunteella.fi:stä lävistys korun joka makso 2,90e ja sormuksen joka makso 23,50. Sain lävistyskorun kotiin ja lapussa luki että sormuksen koko 19 on loppunut ja jäin odottamaan. Sain lasku muistutuksen sähköpostiin jossa vaadittiin 28,80e vaikka en ole saanut kun lävistyskorun postissa ja sen hinta on ollut kaikki 2,90e. Siis yrittävät veloittaa sormuksesta jota en ole koskaan saanut!Tämän takia ne uhkasivat rikosilmoituksella kun EN OLE MAKSANUT MITÄ EN OLE SAANUT!Tämä selvitetään sitten vaikka poliisilaitoksella!!!!!!!

Ostin joululahjat tuolta. Maksoin tilauksen etukäteen ja tilausten mukana tuli lasku. Siinä tosin luki,että lasku on aiheeton jos olet jo maksanut tilauksen. Asia olikin tältä osin ok.

Edellisessä tilauksesssani halusin tilata tuotteen jota ei ollut varastossa. Siitä tietty piti maksaa etukäteen kun oli kyseessä tilaustuote. Ei minusta tuossa ole mitään ongelmaa jos maksaa tekemänsä tilauksen ja saa tuotteen jälkitoimituksessa :D

http://www.tunteella.fi/index.php?s=koru&id=1449

Mulla ollut ihan hyvii kokemuksii. Ostin joululahjat tuolta kun en halunnut kaupoissa kiertää. Nyt tilasin ylioppilaslahjaksi komean kitara-riipuksen kummipojalle.

Tilasin kyseisestä firmasta 2-osaisen rakkauskorun, jonka arvo oli 49,90€. Maksoin tuotteen heti, mutta en saanut koskaan tilaustani. Eli sinne menivät rahat sekä koru. Älkää ikinä ostako mitään kyseisestä firmasta!!! Otin ensin yhteyttä itse tunteella.fihin josta vastattiin, että korua ei toimiteta, mutta rahat ovat tulossa. Odotin kuukausia, mutta niitä ei useista yhteydenotoista huolimatta kuulunut. Soitin kuluttaja-asiamiehelle ja hän otti yhteyttä tunteella.fi:hin ja sai vain vastaukseksi, ettei rahoja tai korua tulla palauttamaan. Kuluttaja-asiamies ilmoitti minulle, että en tule enään koskaan näkemään rahojani, sillä poliisia ei asia kiinnosta ja tältä tunteella.fin pyörittäjältä on jo kaikki luottotiedot menneet. Joten älkää ikinä ostako sieltä mitään!!

Sain vinkin asiakkaaltani, että netissä oli jotain epäselvyyksiä. Kuluttajasuoja-asiamies ei koskaan vastaa tuollaisia vaan opastaa asiakasta ja yrittäjää parhaaksi katsotulla tavalla. Mikäli asiakas ei saa tuotteita tai rahojaan, kuluttaja-asiamies ottaa yhteyttä ja sopii maksuajasta. Jos mitään ei tapahdu, asia menee eteenpäin. Suomessa on kuluttajalla oikeuksia, joten netistä tilaaminen on turvallista. Eri asia on ulkomailta tilattaessa, jonne suomalainen kuluttajansuoja ei päde. Tunteella.fi yrityksestä ei ole luottotiedot menneet, asiat voi tarkistaa netistä. Kilpailijoita tosin harmittaa, kun liike myy laatua kohtuulliseen hintaan.