Hae Anna.fi-sivustolta

tunteen ilmaisu liian rankasti naiselle?

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä Jarkko, 04.06.2005.

1. Jarkko Vierailija

Miten pitäisi menetellä kun olen pitkään ollut ihastuneena naiseen, ja toisinpäinkin kaikista merkeistä päätellen ja nainen on alkanut menettää uskoonsa muhun ja alkanut jo pikkuhiljaa luovuttamaan ja nyt kuitenkin on tilanne että mulle aukeaa yksi erittäin hyvä tilaisuus eräällä matkalla kertoa hänelle tunteistani..

Tulisiko hänelle liian yllätyksenä jos sanoisin hänelle että rakastan häntä? Jos ensin johdattaisin tilanteen vain siten että lähestyisin häntä rauhallisessa ympäristössä, ottaisin kädestä kiinni ja sanoisin tuon... voisiko se olla vähän liikaa? Vai juuri sopivasti?

No en ainakaan valehtelisi....

Tää nainen on jo nyt tehnyt sitä että ei vastaile viesteihin kovin nopsaan ja on alkanut ottaa vähän etäisyyttä.. mulla ei ainakaan oo aikaa! se on yks mikä on varma.

2. sano se Vierailija

Mene hyvä mies ja latase asia päinnaamaa muuten jäät nuolemaan näppejäsi. Paikalla ja ajalla ei ole merkitystä. Tee se heti äläkä odota enää. Joskus voisi luulla että naiset voivat odottaa vaikka vanhainkotiin asti, mutta niin ei ole todellakaan. Ja jos kerta todella rakastat, SANO SE, on naisia joille ei pelkät teot ja katseet eivät riitä. Tässä yksi nais näkökulma asiaan.

3. Hope Vierailija

... mulla ei ainakaan oo aikaa! se on yks mikä on varma.
    TÄH? Mitä oikeen tarkoitat???

4. vierailija Vierailija

"...tuppi tuppi suu; ei sua se olla..."

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy