Tunteet solmussa, mitä mieltä ikäerosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "IITU"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"IITU"

Vieras
Olen tavannut itseäni 15v vanhemman miehen jokunen aika sitten. Kavereita ollaan. Jossain vaiheessa tuli kuitenkin tunne et meiän välillä on jotain...mietinkin jo että on ehkä omaa kuvitelmaani kunnes viime kerran kun miehen näin, niin hän sanoi suoraan olevansa ihastunut jne. ja sanoi ettei ota minun tunteistani selvää. En tiedä itsekään, mielestäni mies on huumorintajuinen ja tunnen kyllä vetoa häntä kohtaan. Mutta ei kuitenkaan sellaista jalat pois alta ja miljoona perhosta vatsassa -tunnetta. Ehkä suurin syy miksi jarrutan, on ikäeromme. Mietin paljon sitä mitä läheiseni sanovat jos aloittaisin suhteen hänen kanssaan. Onko 15 vuotta paha ikäero (siis mies vanhempi, nainen nuorempi)?

Ikä on vain numeroita. Jos tuntuu siltä, että sovitte yhteen, anna mennä vaan. Hyvin pitkällä tähtäimellä tiettyjä haasteita, kun olet itse 50-kymppinen ja mies pahimmillaan täysi hoidokki.

Niin, mäki oon aina kaikille sanonut että ikä on vain numeroita.. mutta sitten kun omalle kohdalle sattui näin, niin pakko miettia kaks kertaa; tunteet vs. järki. Kyl se hurjalta kuulostaa et sit ku olen 35v, niin hän on jo 50v. :o Kuinka teillä muilla, joilla on ikäeroa paljon, kuinka läheisenne ovat suhtautuneet asiaan?