Tunteiden purkausta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Haluaisin purkaa tuntoja tänne, koska pettymys ja suru on niin suuri.

Aamulla miehen kanssa heräilimme ja tarkoitus oli lähteä perheen voimin ulkoilemaan.
No tämä kimpaantui sitten kun en halunnut seksiä hänen kanssaan ja siitä riemu repesi.
Hän ilmoitti ettei lähde kanssamme mihinkään ja saan lähteä lasten kanssa yksin ulos. No minun koko palkkani meni alku kuusta laskuihin joten emme voineet lähteä ulkoilemaan(tapahtumaan) johon olimme sopineet menevämme.

Asiasta hänen kanssaa keskustelleena, alkoi mies paiskoa ovia heitti roskapussinn pitkin keittiötä ja kertoi että minä olen mielisairas yms.
Tällöin seisoin aivan hiljaa sanomatta mitään ja annoin hänen purkaa vihansa ulos sanallisesti. Miehen mentyään ulos soitin vanhemmilleni että tulee hakemaan poikamme luokseen ettei hänen tarvitse kuunnella tämmöistä soppaa. Onneksi minulla on hyvä tuki verkko johon voin luottaa kun apua tarvitsee.

Mies lisäksi ilmoitti että minun on kerrottava lapsille ettei he pääse kyseiseen tapahtumaan koska minulla ei ole rahaa ja olen aivan pimeä. Tätä en kuitenkaan lapsille sanonut vaan ilmoitin ettemme tänään voi sinne mennä että katsotaan huomenna uudestaan.

Nyt mieltäni enemmän vaivaa se että lapsilta kariutui mahdollisuus päästä sovittuun tapahtumaan jota he odottivat!

Johan helpotti kun sai koko ajatuksen kirjoittaa ja jakaa sen muille, omille vanhemmilleni en asiasta viitsinyt enempää puhua etteivät he ota stressiä asiasta.

ei tarvii anteeksi pyydellä eipä tällä hetkellä tunnu tuo mies kovin kummoiselta. :/ ja en kyllä näe "antamista" vaihtoehtona. Kyllähän aikuisin ihmisen pitää ymmärtää ettei aina vaan kiinnosta se seksi.

Hyi helvetti mikä mies? Mutta saanko kysyä onko siitä pitkäkin aika kun olette harrastaneet seksiä. Mies voi olla turhautunut jos pitkä aika, mutta ei se silti selitä noin mulkkua käytöstä.

No hänelle varmasti pitkä aika mutta noin viikko sitte syynä tähän on se että minulla on nuo naisten vaivat olleet sekä selkä niiin kipeä etten yksin kertaisesti ole pystynyt/halunnut. :(

Mä oisin videokuvannut miehen touhut ja tekemät sotkut ja sit kun se olis rahoittunut, niin näyttäisin videon sille. Jos on ihan täyspäinen, niin kyl sitä vähintäänkin hävettäis. Kaikki eivät aina tajuu, millaisia ne on suuttuessaan. Mutta ihan järjetöntä riehaantua tommosesta asiasta. En olis kyllä minäkään antanut tommoselle.

Miten tuo tilanne meni, oliko teillä suutelua ja esileikkejä? Siis jos annoit ymmärtää, niin silloin varmaan miestä voi vituttaa. Onko mies muuten jotenkin kuvottava, ettet halua häntä? Vai onko sulla muuten vaan seksihalut pienentyneet? Jos sulla menkat, ehkä olisit voinut vaikka helpottaa hänen oloaan runkkaamalla.

Ei sulla kyllä mikään velvollisuus ole, en minä sillä. Miehes tässä väärin toimi. Hän olisi voinut käyttäytyä aikuismaisesti. Nyt ei tullut pimppaa, ois vaikka vetänyt handuun jos niin kovat paineet.

:( voi itkut.

Ei ollut miehen käytös ihan täyspäistä mutta ihmiset käyttäytyy suuttuessaan lapsellisesti.
Ihme ja kumma miten tuo seksi aiheuttaa riitaa!!! ei sitä pitäisi käyttää "aseena"!!!
Uskon miten paljon sinua harmittaa lasten takia, mutta ehkä he eivät ota asiaa niin raskaasti kuin sinä *halaus*
Sopikaa riita ja viettäkää mukava viikonloppu :)

Miehet aina kitisevät, miten naiset kiristävät seksillä, mutta nähtävästi osaavat sen kiristämisen ihan hyvin itsekin. Mitä näet miehessäsi? Kysyisin samaa kuin nimimerkki "eee" eli miksi olet miehesi kanssa? Täällä tavallisten peruskansalaisten maailmasta löytyy ihan fiksujakin miehiä, joiden kanssa asioista voi keskustella ja jotka (niin kuin eivät naisetkaan) ala riehua pettymysten vuoksi. Tähänkö nyt on tultu, kun lapsia ei opeteta kestämään pettymyksiä jo pienestä pitäen?

Aika idiootti mies sulla kun kostaa teidän riidat lapsillenne.. Ja muista ens kerralla että jätä itelleskin rahaa, ksoka mikään muu ei vituta miestä niin lujaa kuin se että menisittekin sinne tapahtumaan..
Olisiko muuten sulla mahdollista lainata vaikka vanhemmiltasi sen verran että pääsisitte sinne tapahtumaan minkä ootte lapsille luvanneet?

Yhteistyössä