Tuntipalkka lapsenlikalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hellu"

Vieras
Eli mikä voisi olla hyvä palkka lapsenlikalle satunnaisesta avusta?En osaa yhtään ajatella mikä olisi sopiva tunti palkka.....ja mitä olette mieltä olisiko n.15.v tyttö jo tarpeeksi "vanha" hoitamaan 3.v ja 5.v lapsia?

jos 15v tyttö olisi joku tuttu ja tietäisin olevan tarpeeksi luotettava niin olisi ihan pätevä ainakin vähäksi aikaa hoitamaan. jos vaikka hoitaisi 4h niin voisin maksaa jonkun 20-25e? tuon ikäiselle kuitenkin aika iso raha. mutta tämä mun mielipide.

Mä olen maksanut 20-vuotiaalle sukulaistytölle koko illasta (n. 6-8h) 50e + taksin kotiin (joskus on jäänyt yöksi), samoin päivästä olen maksanut 50e. Parista tunnista olen maksanut pari kymppiä.

15-vuotiaita on niin monenlaisia: omalle siskolleni en olisi 15-vuotiaana luottanut lapsenhoitoa, itselleni kylläkin. :D

Mie veloitan 5e/tunti + bussirahat päälle :) Toki mulla on ikää jo 19vuotta ja kokemusta useamman vuoden ajalta, että voisi nostaa taksoja, mutta tuo on semmoinen, ettei käy sitten asiakkaidenkaan kukkaron päälle niin paljon :)

Yhteistyössä