Tuntuiko sinusta vielä rv.12 jälkeen raskaus epätodelliselta ja -uskottavalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epäusko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epäusko"

Vieras
asialta, vaikka olitkin np-ultrassa pienen nähnyt olevan elossa ja sykekin löytyi hyvin?

Itsellä nyt rv.13+1 ja tämä on sentään toinen raskaus. Siltikin en vain aina tajua ja hoksaa vieläkään, että tässä ollaan raskaana. Np-ultrassa kaikki näytti olevan hyvin. Lähinnä vain edelleen kelaan sitä, että onko pieni edelleen ja varmasti hengissä? Neuvola on toki tulossa reilun puolentoista viikon päästä - joulukuun alussa. Se olisi kyllä kamalaa, jos ei sykkeitä tuolloin löydettäisiinkään.

Murehdin myös sitä, kun ei edelleenkään pahemmin ruoka maistu. Ei nyt enää liiemmin pahaa oloa ole, mutta jotenkin vain kyttään ja tarkkailen painoani tarkasti, ettei vain tulisi ylimääräisiä liikakiloja. Koska painoa on nyt reilusti enemmän mitä odotin ekaa, tällä hetkellä vaaka näyttää lukemaa 66kg. Yritän syödä myös pieniä annoksia, muutaman kerran päivässä ja tietysti terveellistä. Tällä hetkellä herkkuani on tonnikalasalatti (tonnikalaa, salaatinlehtiä, kruntonkeja, juustosiivuja, toisinaan kananmunaakin).

No minä synnytin keskiviikkona kolmannen lapseni ja nyt alan tajuta, että totta tää kaikki on :D onhan se uskomatonta, että nämä kolme ihanaa ihmistä olen synnyttänyt ja ovat minun lapsiani :heart:

[QUOTE="asd";27586099]Tuntui vielä synnytyksenkin jälkeen että olinko oikeasti raskaana ja tuliko tuo pieni vauva minusta. :D[/QUOTE]

Juuri eilen sanoin miehelle, että onko meillä todellakin vauva. Nyt kun ei edes tunnu siltä että vähän yli 3 vk sitten oli vielä raskaana :D. Ihmeen nopeasti sitä unohtaa kivut ja vaivat. Vähän sellainen olo nyt, että mistä tuo vauva on tuohon tullutkaan :D.

Tuntuu nyt kun toista lasta odottaa ja tässä välissä on ollut kaksi keskenmenoa. Np-ultrassa tuli eka sellainen kunnon "todellakin" olen raskaana. Mutta vieläkin rv21 tuntuu että onko tämä todellista vaikka tunnen liikkeitäkin. Eikä aina edes muista että on raskaana, tällä viikolla tajusin että ainiin vois alkaa katsoon jotain vauvan tarvikkeita ja vaatteitakin. Esikoisesta olin koko ajan niin raskaana :D

Täällä kans rv 37 ja peilin ohi kävellessä aina ihmettelen, että "Hui, mulla on tuollainen maha". :D Ja nyt tässä sängyllä maatessa vauva jumppaa koko ajan ja edelleen tuntuu utopistiselta, että meillä on toinen lapsi kohta perheessä.

Myönnettäköön, että kun katson 1,5-vuotiasta tyttöämme niin joskus juolahtaa mieleen, että: "ai herran jestas, tuo on minun lapsi ja minä olen ÄITI!" :D

musta asia alkoi tuntua konkreettiselta kun liikkeet vähitellen alkoi tuntua kunnolla eli puolivälistä eteenpäin. Jostain syystä toinen raskaus tuntui paljon epätodellisemmalta kuin ensimmäinen (jolloin sentään ei ollut mitään kokemusta..!) toka raskaus mennyt kyllä muutenkin aika huomaamatta kun esikoinen vie niin ison osan keskittymisestä eikä enää itsekään panikoi kaikesta uudesta ja ihmeellisestä kuten ekalla kerralla.

Yhteistyössä