Tuntuu, että mies vihaa mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja slkkmslkfm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

slkkmslkfm

Vieras
Arki sujuu, muutamia ongelmia ollut, mutta miehen asenne mua kohtaan muuttunut ihan täysin.

Ennen kuin riideltiin, ei se piikitellyt tms, nyt, kun vähänkin erimielisyyttä, se nostaa karvat pystyyn, muuttaa äänen vittuilevaksi, ei anna mitään armoa, naputtaa ihan kaikesta mitä tulee mieleen, kulkee perässä ja osoittelee kaikki virheet mitä olet tehnyt tämän ja edellisen riidan välillä. Tämän aikana, on sellainen olo, että tuo vihaa mua totaalisesti. Ei voi sietää mua...

Mä en ymmärrä mistä tää on tullut! Ei ikinä ennen ole käyttäytynyt noin. Mä yritän pysyä rauhallisena, en vittuile, en tee mitään. Olen vain neutraalina ja vastaan rauhallisesti..

Tää taitaa enteillä lopun alkua :o

[QUOTE="random";30715772]Kieltämättä aika pahalta kuulosta. :([/QUOTE]

Joo, nyt mä ymmärän niitä jotka on miellummin töissä kuin kotona.. Pelkään tulla kotiin, jos tulee riita ja mulle tulee olo että mies tosissaan vihaa, ja kohta jättää meidät. En mä tiedä. Tää on vaan niin outoa.

Mä en pysty tekemään mitään oikein enää.

Sä vitutat sitä jostain syystä ja empaattisuus sua kohtaan on hävinnyt. Voi myös olla niin, että se vihaa jotain mitä on itse tehnyt ja kohdistaa sen vitutuksen suhun.
Moni pettäjä alkaa vihaamaan puolisoaan, mutta oikeasti he ovat vihaisia itseleen.

[QUOTE="Vieraana";30715941]Mun mies on tuollanen, jos ei ole ollut seksiä tarpeeksi usein hänen mielestään.[/QUOTE]

Niin.. Meillä kyllä on ollut.

Tuntuu, että mies on tosi pettynyt muhun jostain. Ei vaan voi unohtaa jotain riitaa tai muuta. Mä en tiedä mitä tehdä. En voi oikein muuttaa toisen asennetta mua kohtaan.. Vain voin muuttaa omaa käytöstä, mutta en tod tiedä mitä tehdä. :S

En usko että on pettämistä ollut missään vaiheessa. Ei ole semmoinen tyyppi kyllä yhtään (niin ne kaikki sanoo, mutta ei.. en usko todellakaan).

Aika idioottia mieheltä alkaa kiukuta, jos hänen mielestään seksiä on liian vähän. Sillä kiukkuamisellahan sitä lisää saa, eikä vaikka asiasta keskustelemalla. Lapsellista ja typerää osoittaa mieltään, eikä moinen varmasti toisen haluja lisää.

Nyt kuule pistät ukollesi luun kurkkuun etkä alistu huonoon kohteluun. Kysyt mikä mättää ja kerrot, että hänen käytös loukkaa sinua. Jos kohtelu jatkuu ja et tunne saavasi suhteessa arvostusta, vaan olet toisen kiukkumaalitaulu, pakkaa tavarasi ja lähde. Kurja suhde vain masentaa ja vie itsetunnon. Nenä pystyyn, olet arvokas leidi!

Alkuperäinen kirjoittaja Pää pystyyn;30716139:
Nyt kuule pistät ukollesi luun kurkkuun etkä alistu huonoon kohteluun. Kysyt mikä mättää ja kerrot, että hänen käytös loukkaa sinua. Jos kohtelu jatkuu ja et tunne saavasi suhteessa arvostusta, vaan olet toisen kiukkumaalitaulu, pakkaa tavarasi ja lähde. Kurja suhde vain masentaa ja vie itsetunnon. Nenä pystyyn, olet arvokas leidi!
Tyypillinen palstaneuvo. Klassinen oikein. Trolli tai ei, tuon noudattamisella saa suhteelle pelkkää vahinkoa aikaan kun todellinen ongelma ei ikinä selviä. Ai niin, mutta palstan mukaanhan mikään ei ikinä voi olla naisen vika.

tCAw1xe.gif

"Pistä ukolle luu kurkkuun". Ei jumalauta mitä uusfeminististä paskaa.

Miten mies muulloin käyttäytyy? Onko ollut stressiä, ettei olis alkavaa masennusta? Meillä miehellä on ollut vuosia ajoittain oireileva masennus ja yleensä ensimmäisenä sen näkee riitojen yhteydessä juuri tuollaisesta käytöksestä sitten se alkaa näkyä ja tuntua myös arjessa mykkäkouluna, huomautteluna ja välinpitämättömyytenä yms.

[QUOTE="aamunkoi";30716167]Miten mies muulloin käyttäytyy? Onko ollut stressiä, ettei olis alkavaa masennusta? Meillä miehellä on ollut vuosia ajoittain oireileva masennus ja yleensä ensimmäisenä sen näkee riitojen yhteydessä juuri tuollaisesta käytöksestä sitten se alkaa näkyä ja tuntua myös arjessa mykkäkouluna, huomautteluna ja välinpitämättömyytenä yms.[/QUOTE]

Musta tuntuu, että mies on tosi väsynyt, ja stressaantunut. Töissä ollut todella paljon hommia ja asiat kasaantunut.. plus mä oon ollut paljon töissä ja opiskellut. :/

Puhuttiin asiasta, ja sanoin ettei noin voi käyttäytyä mua kohtaan. En ota enää tuollaista kohtelua vastaan. Otti sen ihan asiallisesti ja kaikki ihan ok. Katsotaan :)

Yhteistyössä