Kolmen kanssa voi kyllä siivota ja tehdä, jos haluaa, mutta välttämättä muuhun ei sitten aikaa jää.
Mutta mulla on super siisti kaveri. Se oli super siisti kun ensimmäinen syntyi ja se on super siisti vielläkin, kun kolmas on. Ja usein sillä on hoitolapsia ja on super siisti siltikin =D Manailee monesti, kun kävelee rättikourassa ympär kämppää ja käskee mun olemaan iloinen laiskuudestani ja siivousinhostani. Toivoisi, että voisi olla vähemmän siisti.
Mä myönnän, että olen kateellinen sen siivousinnolle, sillä olis kivaa itekki olla siisti ja olisinhan jos viitsisin, mutta kun oon niin patalaiska. Ja olen ollut, jo ennen ensimmäisen lapsen syntymää
Oma ukkoni kerran kuurasi vauvan kanssa kämpän lattiasta kattoon (halusi näyttää,e ttä niin voi tehdä), kysyin, kerkesikö tekemään muuta kuin siivoamaan ja viihdyttämään vauvaa. Myönsi ettei kerennyt muuta, jolloin totesin, että juuh...turha odottaa samanlaista supersuoritusta multa, kuin ehkä kerta vuoteen
Meillä on usein täällä kaks eka luokkalaista, eskarilainen ja sitten tukea vasten kävelevä napero ja sellaisina päivinä, jos haluaa siivotakkin, niin täytyy sanoa, että olen kuin mankelin läpi vedetty viikonlopun jälkeen ja sunnuntaina äkkilähtö viikoksi lämpimään yksin on ihan mielettömän houkutteleva ajatus =D
Ja mun paras ystäväni, joka on superäitien superäiti, kärsis, jos se ei vois ja sais olla kotona siivoamassa ja lasten kanssa. Eikä sitä saa kirveelläkään lähtemään vuorokautta pidemmäks aikaa ilman alpsa kotoota ;D (okei, joskus on lapset viikonlopun pois, mutta jos kaverini sais päättää niin eivät oisi)
Eli, kyllä se onnistuu, siivoaminen, mutta eipä siinä jää aikaa paljoa muuhun (lapset sotkee aika tehokkaasti sillä väliin, kun et vahdi niitä)