Mä elän ihan täysin samanlaisissa fiiliksissä, tosin mä en epäile miestä pettämisestä vaan pikemminkin oon ite alkanu pelkääväni että petän kun tuntuu, että haen huomiota muualta kun meidän parisuhteessa sitä en saa

Ei ole kosketuksia, ei katseita ei vaihdeta kuulumisiakaan oikeastaan kunnolla enää. Miehen vuorotyö verottaa mutta ollaan niin pitkään eletty näin niin ei osata olla enää luontevasti yhdessä hänen vapaallaankaan. Lapset 3 ja 5v lähes täysin mun vastuulla, isi on se kiva tyyppi joka joskus vie luistelemaan tai antaa lauantaina karkit ennen töihin lähtöä ja äiti on se pahis joka jokainen aamu ja ilta pesee ne hampaat. Toki mäkin teen lasten kanssa myös kivoja juttuja, mutta kärjistäen näin. Hermoja kiristää, ei edes enää nukuta samassa huonessa kun mä en osaa nukkua miehen palatessa yöllä töistä ja jos hän herää aikaiseen aamuvuoroon niin mä en voi lukea enkä katsoa telkkaa sängyssä jne jne. Rakastan häntä aina lasteni isänä, mutta en tiedä onko sellainen miehen ja naisen välinen rakkaus kuollut väliltämme... Tuntuu pahalta, että muiden miesten huomio kihelmöi, mutta toisaalta kun en sitä kotona saa niin inhimillistähän se lienee. Olen ehdottanut terapiaa mutta mies ei lähde. Yhteistä aikaa on jos vain haluaisimme mutta emme oikein osaa enää tehdä kahden edes mitään... Umpikujassa siis. Joskus on hyviä hetkiä toki mutta arki jotenkin musertaa mua tällä hetkellä. Lapsetkin saa parisuhteesta aivan väätänlaisen kuvan, eivät juurikaan näe äidin ja isän tekevän muuta kuin riitelevän tai käyvän "kylmää sotaa" jossa ei riidellä mutta ei puhutakaan juuri mitään. Joskus tuntuu jopa sen moin sanominen toiselle ylitsepääsemättömältä kun vaan ketuttaa se, miten paljon hän on poissa kotoa.
Tsemppiä sulle ja mulle, päivä kerrallaan eteenpäin. Tosin, elämä on sen verran lyhyt, että sitä tunnettakin on hyvä kuunnella ja seurata, ei kukaan voi loputtomiin elää tuntematta mitään... Mutta, sitten on se kääntöpuoli että tämä on kuitenkin hyvä mies, kokkaa ja remontoi, peruspilarit on kunnossa niin mitä jos kaduttaakin ero ja lopulta tulee vaan juoppoja tms elämässä vastaan ja haluaisikin perheen takaisin mutta se ei enää ole sitten mahdollista... Äh...