Tuntuu turhauttavalta yrittää siivota tätä asuntoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästyttää

Vieras
Tavaraa on pienessä kämpässä paljon ja joka paikka on täynnä. Mihin mä laitan noita tavaroita ettei ole tiellä joka paikassa?! Menee hermot ja ei huvita yhtään siivota kun en tiedä mihin laittaa tavaraa. Pitäisi ilmeisesti kylmästi heittää jotakin pois, että saa tilaa.

Huoh. Pakko kai se on silti siivota.

Sanoppa muuta !!
Kaksi kakaraa levittää tavaraa sitä mukaan kun saan siivottua!
Kaverin kakara kusee lattialle( 3vee) ja sylkee juomat lattialle, heittää ruoat lattialle jne...
Minä käyn töisä, ja yritän samalla siivota asuntoa.
Ja siis tuo kaveri yöpyy meillä välillä, koska etsii uutta asuntoa miehensä kanssa. vanha meni alta.

mee paikka kerrallaa.. esim. eteiskaapin räjäytät ja heittelet kaikki parittomat ja käyttökelvottomat pois, sit hommaat jäljellejääneille kunnon korit tms. oonhuomannu et kyl se tavara mennee sit melkee puolet pienempää tilaa :o

Kylmästi heität vaan pois sellaiset tavarat, mitä et ole vaikkapa puoleen vuoteen tai vuoteen käyttänyt, tuskin tarvitset niitä jatkossakaan. Juhlakengät ja joulukynttelikkö nyt voi olla sellaisia poikkeuksia, ja muut vastaavat tavarat, joita tiedät varmuudella käyttäväsi taas kun tulee seuraavat juhlat tai joulu jne. Jos on lasten piirustuksia tai muita muistoja, laita niitä varten laatikko tai kansio ja säästä vain osa.

Pakko nyt siivota asunto suurinpiirtein siistiksi kun iltapäivällä tulee vieraita. En vain tiedä mihin tukin noita tavaroita ja kaappeja en ehdi nyt käydä läpi!

[QUOTE="Pirjo";24417495] Kaverin kakara kusee lattialle( 3vee) ja sylkee juomat lattialle, heittää ruoat lattialle jne...Minä käyn töisä, ja yritän samalla siivota asuntoa.
Ja siis tuo kaveri yöpyy meillä välillä, koska etsii uutta asuntoa miehensä kanssa. vanha meni alta.[/QUOTE]

No sanot sille kaverillesi että siivoaa ihan itse kakaransa jäljet ja opettaa että lattialle ei syletä tai kusta. Ei sun tarvi tuollaista sietää.

Yhteistyössä