S
Sinitta
Vieras
Kuinka moni työssäkäyvä äiti on aika naatti tämän arkisen aherruksen keskellä? Meillä ei ole edes tukiverkostoa tässä lähellä... huh huijaa. Väsyttää työ, työmatkat, lastenhoito, kodinhoito yms aika rankasti. Parisuhteelle ei jää aikaa, koska olemme vaan vuorottelevat lasten-/kodinhoitajat. Pitäisi itseäkin hoitaa ja kuntoilla joskus, mutta tuntuu että siitäkään liikunnasta ei saa tarpeeksi energiaa tähän härdelliin.
Onko muita, jotka haluaisivat joskus vain olla rauhassa? Siis niin, että olisi kotona edes rauha levätä? Tuntuu niin rankalta, aamulla kiireellä lapset hoitoon, itse töihin, tehokasta työntekoa koko päivä, kiireellä kotiin, ruoanlaittoa, kodinhoitoa ja villien lasten kaitsemista vaikka itse ei jaksa yhtään sitä melskettä. Viikonloppuna siivousta, kaupassa käyntiä, lasten viihdytystä ja tappelujen selvittelyä, muutama varastettu hetki itselle jos mahdollista.
Olen suorastaan kateellinen lapsettomille työkavereilleni.
Onko muita, jotka haluaisivat joskus vain olla rauhassa? Siis niin, että olisi kotona edes rauha levätä? Tuntuu niin rankalta, aamulla kiireellä lapset hoitoon, itse töihin, tehokasta työntekoa koko päivä, kiireellä kotiin, ruoanlaittoa, kodinhoitoa ja villien lasten kaitsemista vaikka itse ei jaksa yhtään sitä melskettä. Viikonloppuna siivousta, kaupassa käyntiä, lasten viihdytystä ja tappelujen selvittelyä, muutama varastettu hetki itselle jos mahdollista.
Olen suorastaan kateellinen lapsettomille työkavereilleni.