Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ei sillä. Olen itsekin, mutta mulla on sentään toimiva lääkitys.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ehkä olen liian epätasapainossa itsekin huomatakseni. Kuuntelen Radioheadia ja murjotan.
But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ehkä olen liian epätasapainossa itsekin huomatakseni. Kuuntelen Radioheadia ja murjotan.
But I'm a creep,
I'm a weirdo
I don't belong here
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Sama täällä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ehkä olen liian epätasapainossa itsekin huomatakseni. Kuuntelen Radioheadia ja murjotan.
But I'm a creep,
I'm a weirdo
I don't belong here
Jaahas. En olekaan pistänyt merkille epätasapainoista musiikkimakuani. Olen tänään kuunnellut tuota kappaletta ja marihuanaan sekä viinaan menevää Billie Holidayta.
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ei sillä. Olen itsekin, mutta mulla on sentään toimiva lääkitys.
Sama täällä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tadaa:Eikö petomamma ole sama kuin pieruäiti = petomaani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mitä mitä mitä? Mulla on soittolistalla Gloomy Sunday huomiseksi varattuna, jos tämä kerran kuukaudessa ilmenevä melankolisuus jatkuu yhä silloinkin. En tiennyt, että tällä palstalla on muitakin vanhaan bluesiin hurahtaneita?!