Tuntuuko, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinihammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä olen liian epätasapainossa itsekin huomatakseni. Kuuntelen Radioheadia ja murjotan.

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

Varmasti netissä on joka keskustelusivustoilla keskivertoa enemmän epätasapainoisia ihmisiä. Nettihän on syrjäytyneiden kokoontumispaikka. Ja niin, kyllähän mäkin täällä oon, että voi siitäkin kai jotain päätellä musta ja mun tilasta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ehkä olen liian epätasapainossa itsekin huomatakseni. Kuuntelen Radioheadia ja murjotan.

But I'm a creep,
I'm a weirdo
I don't belong here

Jaahas. En olekaan pistänyt merkille epätasapainoista musiikkimakuani. Olen tänään kuunnellut tuota kappaletta ja marihuanaan sekä viinaan menevää Billie Holidayta.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

But I'm a creep,
I'm a weirdo
I don't belong here

Jaahas. En olekaan pistänyt merkille epätasapainoista musiikkimakuani. Olen tänään kuunnellut tuota kappaletta ja marihuanaan sekä viinaan menevää Billie Holidayta.

Mitä mitä mitä? Mulla on soittolistalla Gloomy Sunday huomiseksi varattuna, jos tämä kerran kuukaudessa ilmenevä melankolisuus jatkuu yhä silloinkin. En tiennyt, että tällä palstalla on muitakin vanhaan bluesiin hurahtaneita?!

Mitä mitä mitä? Mulla on soittolistalla Gloomy Sunday huomiseksi varattuna, jos tämä kerran kuukaudessa ilmenevä melankolisuus jatkuu yhä silloinkin. En tiennyt, että tällä palstalla on muitakin vanhaan bluesiin hurahtaneita?!

Löytyy muutama muukin :) ! Olen pitänyt bluesista aina.

Yhteistyössä