A
"alfa"
Vieras
Suurimman osan aikaa arjesta miesystäväni vain ärsyttää minua kaikin tavoin. Harmillisinta on se, että tiedän hänen tosissaan yrittävän olla ihana minua kohtaan. Minä vain taidan olla jonkin sortin tyranni, jolle mikään ei kelpaa. Olen toki aina ollut hallitseva luonne. Toisaalta pysähtyessäni miettimään suhdettamme, totean silti mielessäni miten hyvä mies hän on. Tällaisia hetkiä on viikossa ehkä pari. Silloin pyytelen häneltä anteeksi aiempaa käytöstäni. Silti koko hirveys alkaa aina alusta.
Eroa olen miettinyt vain muutaman kerran tämän kolmen vuoden aikana, mikä kai kertoo edes jonkinlaisesta yleisestä tyytyväisyydestä. En usko, että voisin ikinä saada nykyistäni parempaa miestä. Olen siis jo alkanut hyväksymään sen, että se itselle paraskin kumppani ärsyttää useastikkin. Kertokaa miten teillä on. Löytyykö täältä ihmisiä, joita kumppaninsa ärsyttää hyvin harvoin?
Eroa olen miettinyt vain muutaman kerran tämän kolmen vuoden aikana, mikä kai kertoo edes jonkinlaisesta yleisestä tyytyväisyydestä. En usko, että voisin ikinä saada nykyistäni parempaa miestä. Olen siis jo alkanut hyväksymään sen, että se itselle paraskin kumppani ärsyttää useastikkin. Kertokaa miten teillä on. Löytyykö täältä ihmisiä, joita kumppaninsa ärsyttää hyvin harvoin?