Tuo elikko on koko ajan jotain vailla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Ensin tuo vanhempi koira kuljeskeli mun perässä ruokakuppi suussa ja heitteli sitä mielettömällä kolinalla, annoin ruokaa. Sitte se tuli vesikuppia kantaen, seuraavaksi talutushihnaa raahaten ja nyt se istuu tuossa vieressa luu suussa ja lelu tassujen välissä ja heittelee niitä, että sais mut leikkimään. Vois hetken vaikka kiusata tuota nuorempaa karvaista |O Tuo on kyllä ruvennu semmoseksi, että se haluaa koko ajan jotain ja seuraa ja tuijottelee :kieh:

vähän ku meidän tessa...
tosin meidän haukku ei jaksa kantaa kuppeja...mulla meni hermo kuppien kantamiseen niin ostin tuollaset isot pienelle koiralle :laugh:
muuten sitten tökkii jalkaan ja vikisee ku jotain haluaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
vähän ku meidän tessa...
tosin meidän haukku ei jaksa kantaa kuppeja...mulla meni hermo kuppien kantamiseen niin ostin tuollaset isot pienelle koiralle :laugh:
muuten sitten tökkii jalkaan ja vikisee ku jotain haluaa....

Pitää kai meidänki ostaa jotku megapainavat kupit... yleensä se tyytyy vaan potkimaan kuppeja ympäri keittiötä. Sitte jos yrittää istua sohvalle kattomaan tvtä, niin toinen änkee siihen syliin ja kuolaa, painaa jaloilla ja lämmittää, niin että on aivan tuskallista kattoa mitään :kieh: Kyllä ne vaan saa mielipiteensä kuuluville :laugh:

Yhteistyössä