Tuo Facebook on varsinainen riesa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minäkin haraan vastaan, minkä kerkiän. En tahdo olla kaikkien kanssa koko aikaa, niin kuin Elisa joskus hetken aikaa mainosti =)

Oikeastaan minulle ei tule sellaista oloa, että pitäisi olla kaikkien kanssa koko aikaa, lähinnä se Facebookin monimutkaisuus (tai se, että se tuntuu monimutkaiselta), rassaa minua.

Ihmisten kanssa kyllä minusta on sinänsä hienoa olla tekemisissä. Ei tällä pallolla sen kiinnostavampaa ajanvietettä oikeastaan olekaan kuin ihmisten kanssa oleminen ja ihmisten tarinoiden kuunteleminen. Ehkä se liittyy sellaiseen perusuteliaisuuteen luonteessani. :)

Ymmärrän, siinä me olemme erilaisia, minä ihan liikaakin viihdyn itsekseni. Viime Nyt-liitteessä oli juttu facebookista ja sen vaikutuksesta työpanokseen :D Oikeasti en tiedä koko jutusta tarpeeksi edes puhuakseni, sillä en ole muutamista kutsuista huolimatta mennyt sitä tarkemmin tutkimaan. Yleensä kyllä sitten klaaraan teknisen puolen, jos jostain kiinnostun, mutta se kiinnostuminen, se on se ensimmäinen iso vuori, joka pitäisi valloittaa :D

Miten sieltä saa nimensä pois????
Joku neuvo tääl aiemmin että account-kohdasta, mutta eipä siel sellasta nappia ole että vois erota.
VAI ONKO????????????????????

Yhteistyössä