tuo mun "ihana"mieheni..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
tässä yks ilta rasvasi mun selkää ja sitten "pyyhkäsi" käsiin jääneet voiteet mun perskannikoihin, samalla tokasten "tuonne ainakin mahtuu" :kieh: nyt sanoin juosseeni lenkillä, ni armas siippani lausahti "eipä menny sekään juoksu hukkaan.." :o :/ ja ihan mukamaste leikillään kuulemma kiusas mua, kun olen tässä hieman valitellut lihoamistani..*miehet.. :kieh: :kieh: :heart: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Kuulostais ainakin ihan leikiltä :D Kyllä minunkin mies vitsailee joskus aina jotain jopa minun painosta vaikken oo ku ihanasti muodokas :D Mut ei tosissaan, sanotaan aina puolin ja toisin. :p

joo, kyllä mäkin tuon oon huumorin piikkiin laittanu.. :D se vaan aina hoksaa, sanoa kaikkea nasevaa :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Kuulostais ainakin ihan leikiltä :D Kyllä minunkin mies vitsailee joskus aina jotain jopa minun painosta vaikken oo ku ihanasti muodokas :D Mut ei tosissaan, sanotaan aina puolin ja toisin. :p

joo, kyllä mäkin tuon oon huumorin piikkiin laittanu.. :D se vaan aina hoksaa, sanoa kaikkea nasevaa :D :laugh:

Mun mies on samanlainen. On täytynyt opetella vaan tyyliä "antaa mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos"... :D

Yhteistyössä