Tuo Teeman ohjelma... Yli-ikäinen 35-vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
tuo plastiikkakirurgi on niin pälli, että tekee mieli jo lyödä |O

"Jokainen on omanlaisensa, kukaan ei voi arvostella toista, mutta olet jo niin iso että mä en mahdu työskentelemään samassa huoneessa, tehdään sulle parempi vartalo, parempi pylly, ja sun häpyhuulet olis hyvä muotoilla laserilla..." |O :headwall:

Kohteena oleva nainen oli ihan normaalipainoinen :headwall:

mies kanavasurffaili ja satuttiin näkeen osa siitä leikkauksesta ja ihmeteltiin et mitä hemmettiä siinä oikeen tapahtu. kuvista päätellen sit tultiin siihen tulokseen et jonkin sortin toosan kauneusleikkaus. ne akat näytti ihan sukupuolettomilta niissä kuvissa...

Se plastiikkakirurgi oli niiden viivapillujensa kanssa ihan selvää palstailijamateriaalia :kieh:

Oikein kansion kanssa näytti, kuinka rumia hänen mielestään ne häpyhuulet ovat ja kuinka kaikilla pitäisi olla playboy-pimpsa :xmas:

en katsonut nauhalta kuin siihen napatanssiin asti eli vielä on viivapillut näkemättä. mutta mä ihmettelin et miten jollain 35 veellä on sellaiset silmärypyt ja pussit. mä olen 10 v vanhempi eikä ole sellaisia.

Onneksi en nähnyt sitä. :(
Onneksi en laittanut pimperokuvaa plussalle, ehkä täällä käy jotain plastikkakirurgejakin väijymässä asiaskaskuntaa.
Vai laserkäsittely häpyhuulille, oliko sillä muuta funktiota kun kohentaa etupyllyn ulkoasua :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Onneksi en laittanut pimperokuvaa plussalle, ehkä täällä käy jotain plastikkakirurgejakin väijymässä asiaskaskuntaa.
Vai laserkäsittely häpyhuulille, oliko sillä muuta funktiota kun kohentaa etupyllyn ulkoasua :o

Ei, ja se kuulemma vaikuttaa vain huonontavasti nautintakykyyn.

Yökkis, kun ne siinä poltteli niitä häpyhuulia irti sillä laserilla. Kyllä ihmiset on tyhmiä eläimiä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Traumatisoiduin iäkseni, kun menin näkemään sen häpyhuulten laserleikkauksen :x

Sama! Aivan järkyttävää naisten huijaamista. Muka tarpeellisia leikkauksia. HMPH, sanon minä.

Sitten se lekuri vielä leveili, että "mä tienaan 350.000 dollaria kuukaudessa".

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Sun ei oikeesti pitäis katsoa tuommoisia ohjelmia, kun sä muutenkin oot niin herkillä nykyisin noiden ulkonäkö juttujen kanssa. :hug:

Ei kyllä mä oon ihan aina ollut samanlainen, kun tausta on se että lapsesta asti kuullut kuinka ruma on. Ja mä olen oman ulkonäköni kanssa sinut, vaikka en ole sinut sen kanssa että muut musta riippumatta kommentoi mun ulkonäköäni tai arvostelee sitä pyytämättä, enkä mä myöskään ole sinut sen kanssa että ihmiset tekee tuollaista. Siis kykyä olisi minkälaisiin keksintöihin ja kehitykseen tahansa, niin mitä tekee ihminen? Se keksii että häppärien pitäis olla pienemmät ja että normaalipainoisella naisella ei ole tarpeeksi hyvää persettä. Hyvää persettä mihin? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Ei, ja se kuulemma vaikuttaa vain huonontavasti nautintakykyyn.

Yökkis, kun ne siinä poltteli niitä häpyhuulia irti sillä laserilla. Kyllä ihmiset on tyhmiä eläimiä :headwall:

:o :( :|

Hyi... vähän samaa asiaa, vaikka ei ihan. Että jossain Jenkeissä vanhemmat teetättäävät pättäjäistanssiaislahjoiksi tyttärille silarit. Siis en nyt yleistä, ja väitä että näin useat toimivat. Mutta jonkun ohjelman näin, joka käsitteli ökyrikkaitten elämää.

Hyi... vähän samaa asiaa, vaikka ei ihan. Että jossain Jenkeissä vanhemmat teetättäävät pättäjäistanssiaislahjoiksi tyttärille silarit. Siis en nyt yleistä, ja väitä että näin useat toimivat. Mutta jonkun ohjelman näin, joka käsitteli ökyrikkaitten elämää.

Mitähän ne pojat saavat?

Yhteistyössä