tuohon tiukkuus juttuun.. :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä

Vieras
eikös synnytyksessä periaatteessa ponnistusvaiheen kesto pitäis vain vaikuttaa "värkin" venymiseen? eli jos on pitkä ponnistusvaihe, niin helpommin ehkä venyy paikat?

Pohdiskelen vain :)
 
Jaa en tiedä. Naisen emätinhän on jo valmiiksi niin kuin pullo, suulta kapea ja sisältä leveä. Riippuu ihan niistä lihaksista miten tiukalla se rööri on supistunut. Esimerkiksi yhdyntöjen aikana naisen vagina voi venyä ihan senttejä, niin pituus- kuin leveyssuuntaan. Minäkö katsonut liikaa synnytyssairaalaa tv.stä .........
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
kyllä se synnytyksen jälkeen (viikko) löysempi oli..
näin kauniisti sanottuna. :D
mutta kyllä se entiselleen on palautunut,
en ainakaan mitään eroa huomaa. :D

ja sinäkö olet viikon sisällä synnytyksestä asian päässyt tutkimaan???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
kyllä se synnytyksen jälkeen (viikko) löysempi oli..
näin kauniisti sanottuna. :D
mutta kyllä se entiselleen on palautunut,
en ainakaan mitään eroa huomaa. :D

ja sinäkö olet viikon sisällä synnytyksestä asian päässyt tutkimaan???

No kyllä jotkut harrastavat seksiä jo viikon kuluttua synnytyksestä.
 
Sen lisäksi, että ihmisen kudostyyppi on ratkaiseva, ovat siihen varmasti osallisena myös hormonit, yleiskunto, ikä jne (unohtamatta sitä harjoitusta!). Ponnistusvaiheesta sen verran, että yleensä lyhyellä ponnistusajalla lapsensa ponnistaneet saavat helpommin kudosvaurioita kun tuhero ei ennätä venyä hallitusti. Eikö siis olisi loogisempaa ajatella, että pahemmat kudosvaurioituneet toosat paranevat heikommin?
 
Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen?? :whistle: :whistle: :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen?? :whistle: :whistle: :whistle:

No ainakin jos testaaja tulee uudelleen pukille niin on riittävän tiukka :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen?? :whistle: :whistle: :whistle:

tee testi..
jos menee 2,3 sormea sisään ok.
jos herahtaa koko käsi niin käytä kuulia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen?? :whistle: :whistle: :whistle:

No ainakin jos testaaja tulee uudelleen pukille niin on riittävän tiukka :laugh:

Voi Herra isä.... siitäkö se on kiinni???

Mie opin koko ajan uusia asioita, ei mene palstailu hukkaan....

Mites se miehissä sitten on?? Tarpeeksi paksuko pitää olla vai pitkä vai jotain muuta :xmas: :xmas: :xmas:

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen?? :whistle: :whistle: :whistle:

tee testi..
jos menee 2,3 sormea sisään ok.
jos herahtaa koko käsi niin käytä kuulia..


Miehän jo vastasin yhteen kuulakyselyyn, että käytän kolmea keskikokoista jalkapalloa - lisäänkö neljännen??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen?? :whistle: :whistle: :whistle:

tee testi..
jos menee 2,3 sormea sisään ok.
jos herahtaa koko käsi niin käytä kuulia..


Miehän jo vastasin yhteen kuulakyselyyn, että käytän kolmea keskikokoista jalkapalloa - lisäänkö neljännen??


:o :laugh:
 

Yhteistyössä