Ä
ä
Vieras
eikös synnytyksessä periaatteessa ponnistusvaiheen kesto pitäis vain vaikuttaa "värkin" venymiseen? eli jos on pitkä ponnistusvaihe, niin helpommin ehkä venyy paikat?
Pohdiskelen vain
Pohdiskelen vain
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kyllä se synnytyksen jälkeen (viikko) löysempi oli..
näin kauniisti sanottuna.![]()
mutta kyllä se entiselleen on palautunut,
en ainakaan mitään eroa huomaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Se on kiinni ihmisen kudoksista, toisten palautuu helpommin toisten ei, en usko ponnistuksen kestolla olevan osuutta aisaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kyllä se synnytyksen jälkeen (viikko) löysempi oli..
näin kauniisti sanottuna.![]()
mutta kyllä se entiselleen on palautunut,
en ainakaan mitään eroa huomaa.![]()
ja sinäkö olet viikon sisällä synnytyksestä asian päässyt tutkimaan???
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kyllä se synnytyksen jälkeen (viikko) löysempi oli..
näin kauniisti sanottuna.![]()
mutta kyllä se entiselleen on palautunut,
en ainakaan mitään eroa huomaa.![]()
ja sinäkö olet viikon sisällä synnytyksestä asian päässyt tutkimaan???
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen??![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen??![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen??![]()
![]()
![]()
No ainakin jos testaaja tulee uudelleen pukille niin on riittävän tiukka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen??![]()
![]()
![]()
tee testi..
jos menee 2,3 sormea sisään ok.
jos herahtaa koko käsi niin käytä kuulia..
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Mie en koskaan näiden seitsämän synnytyksen vuoksi ole stressannut itseäni tuolla tiukkuus/löysyys ajatuksella - varmaan aihetta olisi :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Teenkö gallupkyselyn?? Montako testaajaa pitää olla, että saan luotettavan tuloksen??![]()
![]()
![]()
tee testi..
jos menee 2,3 sormea sisään ok.
jos herahtaa koko käsi niin käytä kuulia..
Miehän jo vastasin yhteen kuulakyselyyn, että käytän kolmea keskikokoista jalkapalloa - lisäänkö neljännen??