TUOHTUNUT!!!!

  • Viestiketjun aloittaja joensuulainen
  • Ensimmäinen viesti
Mistä maksaa..
Pohtikaapa sitä, että gynekologi opiskelee 12 vuotta ammattiinsa ja vastaanotolla tekee ultraäänen ja tutkimuksen. Jos lääkäri ottaa 100 euroa tutkimuksesta (-lääkärikeskuksen vuokra - 22%, valtion vero -50% käteen jää n. 30 eur), niin so what?

Oletteko pohtinut, mitä maksaa rikkoutuneen tv:n/jääkaapin korvausarvio pari vuotta opiskelleella ammattimiehellä??? Alta sadan euron ette saa mitään!!

Siis järki käteen!
 
niin
Samaa mieltä edellisen kanssa. Jotenkin tuntuu hassulta kun kauheasti murehditaan muutaman kympin ultramaksua, joka on ihan mitätön summa verrattuna muihin vauvasta tuleviin kuluihin ja jossa käydään kerran pari elämässä (jollei aio suurperhettä perustaa)!

Pienituloisia täällä ollaan itsekin, mutta silti... Aika paljon turhempaankin sitä on rahaa pistänyt vuosien mittaan :)

 
ilmainen ultra
Itse pääsin alkuraskauden ultraan Siilaisille. Takana oli yksi tuulimunaraskaus ja neuvolassa kerroin, että pelkään tämänkin raskauden puolesta ja sanoin, että haluaisin mahdollisimman pian tietää, onko nytkin kyseessä tuulimuna vai normaaliraskaus. Neuvolantäti varasi minulle Siilaisille ajan jossa pääsin käymään, eikä ultra maksanut minulle mitään.
 
Mama94_>
Öh...ei varmaan kannata mennä sinne noin aikasin....mä kävin rv 9+6 ja silloinki hyvä kun vauvaa löyty kun oli noin aikasiin.......Yleensähän ultrataan vk 12.
Kyllä voi mennä ☺ Esikoisesta kävin ihan nla ultrassa 7+2, 12/2016 keskenmenneestä jo 4+6 ja saatiin kyllä kaikki näkymään ja tästä raskaudesta kävin 6+3 ja kaikissa näkynyt kaikki ☺
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä