Hae Anna.fi-sivustolta

~ * ~ TUOKSUFRIIKEILLE kysely ~ * ~

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä ~ * ~ 10 kysymystä ~ * ~, 26.01.2008.

1. käytän kyllä Vierailija

Voi kun teillä on noita hajuvesiä paljon!
    Ja kalliita vielä!

2. Eräs tuoksufriikki Vierailija

1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo? Pradan Infusion d'iris (kuten Nallepuhillakin)
    2. Mikä on suosikkisi päiväkäyttöön/vapaa-aikaan? Tällä hetkellä juuri tuo Pradan tuoksu, on ihanan pehmeä tuoksu ja jollain tapaa puuterisen ihana.
    3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön? Oscar de la renta
    4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut? En usko että minulla on sellaista
    5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta? Clean
    6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää? Calvin Kleinin Eternity
    7. Tuoksu joka tuoksuu hyvältä muilla, mutta ei minulla? Bossin tuoksut kaikki
    8. Tuoksu, joka minua hävettää myöntää että olen käyttänyt joskus? Ei mikään hävetä
    9. Markkinoiden paras julkkisten "suunnittelema" nimikkotuoksu? En ole tuoksutellut
    10. Tuoksu joka kiinnostaa, eli jonka haluaisin ostaa seuraavaksi? Pradan jonkun muun tuoksun.

3. jäynä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo? Dolce & Gabbana Light Blue
    2. Mikä on suosikkisi päiväkäyttöön/vapaa-aikaan? Dolce & Gabbana Light Blue/ Valentino Rock`n Rose
    3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön? Dolce & Gabbana The One
    4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut? Joskus oli Burberryn London, nykyään vaihtelen tuoksuja
    5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta? -
    6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää? Kenzon Flower ja Thierry Muglerin Angel
    7. Tuoksu joka tuoksuu hyvältä muilla, mutta ei minulla? ihoni ei ole reagoinut tuoksuihin niitä muuttamalla
    8. Tuoksu, joka minua hävettää myöntää että olen käyttänyt joskus? ei hävetä ei
    9. Markkinoiden paras julkkisten "suunnittelema" nimikkotuoksu? Britneyn Curious :)
    10. Tuoksu joka kiinnostaa, eli jonka haluaisin ostaa seuraavaksi? Chanelin Coco Mademoiselle ja Guerlainin Paris

4. Angel Mist Vierailija

1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo?
    Boucheronin Trouble, jonka mieheni osti pari vuotta sitten joululahjaksi (annoin listan mieleisistä ja kävi itse valkkaamassa).

2. Mikä on suosikkisi päiväkäyttöön/vapaa-aikaan?
    Talvisin Donna Karanin Cashmere Mist, kesäisin Oscar de la Rentan So de la renta. Joskus käytin myös vapaalla omaksi ilokseni The Body Shopin Goden Vanillaa, sillä rakastan vaniljaa, mutta monelle tulee kuulemma vaniljasta mieleen pikkupissikset, joten en nykyisin enää käytä vaniljaa paitsi kotona.

3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön?
    Thierry Muglerin Angel, Boucheronin Trouble, Lagerfeldin Sun Moon Stars tai Balenciagan Christobal.

4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut?
    En osaa sanoa. "Harvinaisuutensa" takia ehkä Angel tai Cashmere Mist. Mieheni rakastaa Angelia.. ja olen minäkin siihen aika hulluna. ;-D Rakastan myös kaikkea mikä tuoksuu kookokselta.

5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta?
    Ei taida olla sellaisia, koska en käy ulkomailla.

6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää?
    Keveät sitrusmaiset tai lehtimäiset tuoksut. Annoin pois J'Adoren, koska sain siitä allergisia oireita enkä pitänyt tuoksusta.

7. Tuoksu joka tuoksuu hyvältä muilla, mutta ei minulla?
    En ole törmännyt sellaisiin..

8. Tuoksu, joka minua hävettää myöntää että olen käyttänyt joskus?
    Minua ei hävetä mikään tuollainen asia. Cliniquen Aromatiques Elixer oli yllättävän hyvä ja haluaisin sitä lisää, siitä tulee hyvä olo vaikka ei olekaan tavallinen makuuni (makeahko mausteinen) verrattuna. The Body Shopin vesimeloni-tuoksusarjaa käytin teininä paljon (Moonlight tjs).

9. Markkinoiden paras julkkisten "suunnittelema" nimikkotuoksu?
    Pidän Jennifer Lopezin tuoksuista, mutta en osta niitä hänen turkisfanaattisuutensa vuoksi.

10. Tuoksu joka kiinnostaa, eli jonka haluaisin ostaa seuraavaksi?
    Gucci, Hypnotic Poison, Elixir, Cinema..

5. 1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo?
    Emporio Armanin Diamonds

esim. Lancomen Hypnose/ Escada Sentiment/ Diorin Ms Dior/Valentinon rock'n rose.. fiiliksen mukaan löytyy monta, monta... =)

3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön? Cucci, suurissa juhlissa Thierry Muglerin Angel ja sen eri versiot

4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut?

Aikoinaan se oli Calvin Kleinin Escape, jota ei enää saa mistään, sanoin ihan eka versio Armanin Maniasta, joka on myös kadonnut kaupoista :(
    nyt ehkä nuo Angelin eri versiot ja se, että joka pvä tuoksun joltakin parfyymiltä :)

5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta? Tuo Escape, en tiedä saako sitä ulkomailtakaan.

6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää? Miesten YSL Kouros

7. Tuoksu joka tuoksuu hyvältä muilla, mutta ei minulla? -

Anais anais (teininä käytin, kun äiti osti lahjaksi)

En ole kokeillut niitä, en halua tuoksua samalle kuin joku julkkis.

Koko ajan seurailen uutuuksia. laadukkaat merkkituotteet kiinnostavat.

6. Iulia Vierailija

1. Chanel: Chance, Eau Fraiche

2. Sama, tai Eau par Kenzo

3. Chanel: Chance, Eau..

4. Eau par Kenzo.

5. Hermes, Kelly Kaleche

6. Makeat, Thierry Mugler etc.

7. ...

8. Body Shopin jokin myskijuttu

9. En taida edes kokeilla julkkistuoksuja.

10. Jokin uusi iiris-tuoksu, en muista kenellä...

7. Roosa84 Vierailija

1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo? Chanelin Allure
    2. Mikä on suosikkisi päiväkäyttöön/vapaa-aikaan? Be Delicious
    3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön? Allure
    4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut? Diorin Diorissimo ja Cacharelin Amor Amor(lopetettu???)
    5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta? Taalla ei myyda Diorissimoa!Pitaa aina ostaa suomesta tai muualta Euroopasta.
    6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää? Vesituoksut kute se Issey miyake vai miten se nyt kirjoitetaan...
    7. Tuoksu joka tuoksuu hyvältä muilla, mutta ei minulla? Lancomen Hypnose
    8. Tuoksu, joka minua hävettää myöntää että olen käyttänyt joskus? Lancomen Miracle!
    9. Markkinoiden paras julkkisten "suunnittelema" nimikkotuoksu? Britneyn Fantasy
    10. Tuoksu joka kiinnostaa, eli jonka haluaisin ostaa seuraavaksi? Ny on kaynyt niin etten ole ehtinyt kayda kaupassa testailemassa moneen kuukauteen joten en tieda uutuuksista. Lolita Lempickan nimikkotuoksu taisi olla seuraavaksi ostoslistalla.

8. tigrushka Vierailija

Guerlain Eau de Cologne du Coq, klassinen "kolina" 1800-luvun lopulta.

Guerlain Jicky

Chanel Coco (alkuperäinen, EI Coco Madamoiselle)

Yohji Yamamoto Yohji (valmistus lopetettu)

5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta?
    Suurin osa tuoksuistani kuuluu tähän ryhmään.

Gucci Envy, Dior Addict

Useimmat kukkaistuoksut.

Dior Poison, annoin sen pois.

Boikotoin näitä.

Serge Lutens Iris Silver Mist

9. maqique Vierailija

Lancomen Miracle

Cliniquen Happy & Happy in Bloom, Lancomen Oui de Lancome & Miracle, Bossin Femme, Laura Biagiottin Laura...ihan fiiliksen mukaan

Miracle

-

5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta? -

Lancomen Hypnose & Tresor, Diorin Opium, Nina Riccin l'Air du Temps

Enää en käyttäisi teiniaikojeni suosikkeja Sambaa ja Body Shopin White muskia (en kylläkään häpeä niitä:) koska nykyään pidän enemmän pehmeistä ja raikkaista kukkaistuoksuista

Britneyn Curious

Joku Salvatore Ferragamon tuoksuista

10. TuoksuTyttö Vierailija

- Kenzo 7:15 AM in Bali
    - Davidoff Cool Water
    - Hypnose (se kevyempi kesämalli)
    - Cool Water
    - Ei taida olla sellaista
    - Opium
    - Lancome Tresor
    - En häpeä, mutta Sambaa tuli käytettyä rutkasti teininä :)
    - Britney Spearsin Fantasy yllätti! Myös Jennifer Lopezin tuoksut ovat aika jees.
    - Voi, niitä on niiiiin monta! Haluaisin ainakin Lancomen Miraclen kesätuoksu.

11. missis Vierailija

Pradan Tendre
    Ei ole suosikkia, valitsen aamun fiiliksillä. Ehkä Guerlainin L'instant
    Sama kuin äsken, ehkä Guerlainin Chamade
    En tiedä, pitäisi kysyä muilta.
    Aika monikin. Mutta myös useat liikkeet suostuvat tilaamaan jos ei halua itse tilata! Kysykää ;)
    Töissä on Oriflamen esittelijä, joka LÖYHKÄÄ kammottavalle. Samoin muutama muu työkaveri käyttää jotain Eau de Tyrmäystippaa
    Ei tule mieleen
    En häpeä mitään. Eräs parhaista tuoksuista oli 80-luvulla suomalainen "Timantti hangella", jota aina kehuttiin. Se oli halpaa kuin mikä. Valmistus lopetettu :(
    En kehtaa edes kokeilla niitä. Lopezin pullot on kivoja.
    Mikä tahansa näistä:
    http://www.luckyscent.com/

12. Tuoksuttelija Vierailija

13. allure - se vanha Vierailija

Niin onkin!! :) :) :)

14. lmn.. Vierailija

1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo? Dieselin Fuel for life ja Lushin Karma
    2. Mikä on suosikkisi päiväkäyttöön/vapaa-aikaan? Laitan niin vähän, että käytän samoja tuoksuja illalla ja päivällä
    3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön? kts. edellinen vastaus
    4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut? Chanelin Coco
    6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää? Kaikki ns. vesituoksut
    8. Tuoksu, joka minua hävettää myöntää että olen käyttänyt joskus? Cacharelin Loulou
    9. Markkinoiden paras julkkisten "suunnittelema" nimikkotuoksu? -
    10. Tuoksu joka kiinnostaa, eli jonka haluaisin ostaa seuraavaksi? En muista nyt sen nimeä,mutta sitä ei saa täältä.

15. tinkijä Vierailija

raapustaa koko listaa läpi, mutta totean, että L'Occitanella on kivoja tuoksuja myös.
    Ostinpa keväällä Cherry Blossom nimisen eau de toiletten ja oikein kiva arkituoksu.
    Samantyyppistä tuoksusarjaa on sitrustuoksuisena ja joku muukin kukkatuoksu.
    Tykkäsin kesällä ja olen käyttänyt nyt syksylläkin - kesän muistoissa. Puteli on 100 milliä eli iso, mutta sitä voi roiskia sitten sitäkin vapaammin. Hinta on muistaakseni jotain 42 eur. Hesan Sokos Manskulla myy myös L'Occitanen tuoksuja, ei hajuvesipuolella, vaan kosmetiikkapuolella.

16. allure - se vanha Vierailija

Tigrushka? Tigs?! Yohji kuulosti jotenkin _niiin_ tutulta. Vanha tuttu POLista? Jos se olet sinä, niin hauska nähdä taas! :) Minä en ole lähtenyt sieltä mihinkään... :)

17. maiju-- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    1. viimeisin ostos Elizabeth Ardenin Mediterranean Breeze pinkki pullo
    2. edellinen, Ardenin Blue Grass ja Hugo Bossin Femme (nyt kesä ja syyskesä) Annic Goutalit talvella
    3. joskus laitan Ardenin 5th Avenue after ninea
    4. Annic Goutalin Vanille Exquise ja Petit Charlotte
    5.. Annic Goutalit tulevat netitse tai matkoilta
    6. sitrus ei ole minun makuuni
    7.-
    8. Mitäs sitä makuaan häpeämään! Nuorena tyttönä käytin Boucheronia ja AnaisAnaista, ja hyvältä ne tuoksuvat vieläkin. Nuorena naisena (20 risat) mm. Guerlainin Shalimaria.
    9. ei iske!Imagollisesti SJP on paras, ja Lovely on ok.
    10. Annic Goutalin ja Ardenin tuoksuja keräilen edelleen.

Kiva ketju, ap:lla on selvästi toimittajan ominaisuuksia!

18. Nostalgikko Vierailija

1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo? Lancomen Magnifique (paljon kritisoitu tuoksu, mutta omalla ihollani tuoksuu todella hyvältä)
    2. Mikä on suosikkisi päiväkäyttöön/vapaa-aikaan? Light Blue, Bvlgari Rose Essentielle, YSL Paris, Burberry Brit
    3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön? Shalimar, Lancome Magnifique, Chanel Cristalle, Tendre Poison
    4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut? Yhteen aikaan en käyttänyt muuta kuin Chanel vitosta, mutta lopulta kyllästyin siihen enkä ole käyttänyt sitä moneen vuoteen.
    6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää? Loulou
    7. Tuoksu joka tuoksuu hyvältä muilla, mutta ei minulla? Yvresse tuoksuu ystäväni iholla todella hyvältä mutta minulla aivan kammottavalta.
    8. Tuoksu, joka minua hävettää myöntää että olen käyttänyt joskus? Ei hävetä mikään, mutta on joitakin, joita en ehkä enää käyttäisi, kuten Anais Anais
    9. Markkinoiden paras julkkisten "suunnittelema" nimikkotuoksu? En ole kokeillut.
    10. Tuoksu joka kiinnostaa, eli jonka haluaisin ostaa seuraavaksi? Omnia, Iris infusion.

19. RosaDiRoma Vierailija

20. HilaryD Vierailija

Yhdyn edelliseen, Hilary Duffin ihana tuoksu on todella laadukas, kestävä ja arvokkaan tuoksuinen kun vertaa kaiken maailman alkoholisiin ja mehumaisiin Paris Hilton/Britney Spears-pissulissuhajuihin!
    Suosittelen kokeilemaan :)

21. ;))) Vierailija

Asian vierestä. Luin yhden tutkimuksen, jonka mukaan tuoksu vaikuttaa unen laatuun. Esim. ruusun tuoksuisessa huoneessa näkee parempia unia.

22. wiff Vierailija

Dior Forever and Ever tuliaisiksi

Stella in two Peony aina puhdas ja moderni, keväällä viattoman tuntuinen Dior Cherie

Cucci Rush 2 talvella (sexyin), Coco Mademoiselle kesällä

Vaihtelee, oli joskus Poison, nyt ehkä Peony

Kenneth Cole Black pehmeän puhdas, Juicy Couture teinimäisen hyväntuuulinen

Guerlainin Shalimar, Dior Dune, teräviä kovia isotukkatätien tuoksuja

Clinique Aromatix elixir pehmeä ja jumalainen työkaverilla, mulla vaan kovan yrttimäinen.

Jotkin Yves Rocherin halpikset, ainakin jotain Ispahan tuoksua käytin aikoinaan.
    Samba oli teiniaikojen suosikki.

JLo Still on aika hyvä, vain hieman turhan makea, olen jonkin verran käyttänyt

Yllättäen Lancomen Magnifique on aika hyvä, yleensä en heidän käryistään pidä.
    Midnight poison elixir lähinnä ihanan vanhanaikaisen pumppupullon takia.

23. Gardenia Passion Vierailija

1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo? Annick Goutal: Passion
    2. Mikä on suosikkisi päiväkäyttöön/vapaa-aikaan? Annick Goutal: Gardenia Passion ja Guerlain: Aqua Allegoria Anguelique-Lilas
    3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön? Cacharel Amor Amor Tentation
    4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut? Estee Lauder: Pleasures
    5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta? Annick Goutalit
    6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää? L'eau d'Issey
    7. Tuoksu joka tuoksuu hyvältä muilla, mutta ei minulla? Elizabeth Arden: Red Door
    8. Tuoksu, joka minua hävettää myöntää että olen käyttänyt joskus? Salvador Dali: Laguna
    9. Markkinoiden paras julkkisten "suunnittelema" nimikkotuoksu? J. Lo: Glow
    10. Tuoksu joka kiinnostaa, eli jonka haluaisin ostaa seuraavaksi? Penhaligon's Ellenisia

Vastauksista huomaa, että tykkään vahvoista kukkaistuoksuista. En ole ollenkaan nykyään niin muodikkaiden vesi- ja sitrustuoksujen perään.

24. Glamourous Vierailija

1. Mikä on viimeisin ostamasi/saamasi tuoksupullo? Lancomen Oui (ulkomaan tuliainen, kaveri toi)

2. Mikä on suosikkisi päiväkäyttöön/vapaa-aikaan? Lancomen Oui nyt kesällä, muulloin Bvlgarin Petit et Mamans

3. Mikä on suosikkisi iltakäyttöön? Versacen Crystal Noir

4. Kaikkien aikojen suosikkituoksu eli sellainen josta muut tunnistavat jo sinut? Hanae Mori Magical Moon

5. Mikä on sellainen suosikkituoksu jota ei saa kotimaastasi ja joka pitää hakea/tilata muualta? Bvlgari Petits et Mamans ja Hanae Mori Magical Moon

6. Tuoksu jota en kertakaikkiaan voi sietää? Niitä on kolme: Angel, Chanel5 ja JeanPaul Gaultier Classic. Liian "itätyttötyylisiä"...

7. Tuoksu joka tuoksuu hyvältä muilla, mutta ei minulla? Chanel Chance

8. Tuoksu, joka minua hävettää myöntää että olen käyttänyt joskus? Loulou

9. Markkinoiden paras julkkisten "suunnittelema" nimikkotuoksu? Hilary Duff with Love

10. Tuoksu joka kiinnostaa, eli jonka haluaisin ostaa seuraavaksi? Creed Love in Black

25. shoppailuaddiktio Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    * Calvin Klein IN2U Heat
    * Tällä hetkellä tuo ed. mainittu, Burberryn The Beat ja Lancomen Magnifique
    * Lancomen Magnifique ja Emporio Armanin Diamonds
    * Jaa-a.. Käytän niin montaa hajuvettä fiiliksen mukaan että sellaista tunnustuoksua ei taida olla. Jos on niin sitten tuo The Beat.
    * Ei ole sellaista, kaikkia myydään täällä. Tosin tilaan tuoksut muutenkin jo ulkomailta että sama se saako Suomesta.
    * Näitä on monta. Esimerkkeinä Chanel 5, Diorin Poisonit ynnä muut raskaat hajut.
    * En ole vielä törmännyt tähän omalla kohdallani.
    * No ei nyt suoranaisesti hävetä mutta joskus yläasteaikoina tuli käytettyä Seppälän halpistuoksuja. :p Mutta ehkä ne onkin juuri sille ikäryhmälle tarkoitettu, kuka vanhempi nyt kakaralleen ostaisi mitään 50e hajuvettä..
    * Joskus muutama vuosi sitten oli Cindy Crawfordilla aivan ihanan kesäinen tuoksu vaaleanpunaisessa pullossa.
    * DKNY Be Delicious Fresh Blossom. Tai Diorin L'eau Miss Dior Cherie. Himoitsen aina jotakin tuoksua. :D

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri