V
"vieras"
Vieras
Nythän on niin, että olen aikoja sitten eronnut, YH-äiti siis.
vapaata aikaa on, kun lapset isällään.
Edellisestä pitkästä suhteesta otin henkisesti takkiini niin kovaa, ettei
parisuhde tällä hetkellä innosta ollenkaan, mutta se ei poista läheisyyden kaipuuta, eikä seksin tarvetta. Baareista saisi aina jonkun mukaansa, mutta
ne hommat ei kiinnosta, niistä tuntemattomista yhden illan tuttavuuksista
ei saa irti edes mielihyvää, joten nyt olen päätynyt vanhan tuttavani kanssa
ihan puhtaaseen seksisuhteeseen - molemmat sinkkuja, vapaita tekemään kuten halutaan.ilman sitoumuksia, hyvissä kaverillisissa väleissä kaikinpuolin, ja nyt
toistemme "vakipanoina" , onko tämä aihe edelleen, tänä päivänäkin jotenkin tabu ? mielestäni tälläisessa ei tapahdu mitään väärää ketään kohtaan, miksi siis moinen järjestely usein monissa keskusteluissa tuomitaan?
Mielipiteitä, arvon sisaret...
vapaata aikaa on, kun lapset isällään.
Edellisestä pitkästä suhteesta otin henkisesti takkiini niin kovaa, ettei
parisuhde tällä hetkellä innosta ollenkaan, mutta se ei poista läheisyyden kaipuuta, eikä seksin tarvetta. Baareista saisi aina jonkun mukaansa, mutta
ne hommat ei kiinnosta, niistä tuntemattomista yhden illan tuttavuuksista
ei saa irti edes mielihyvää, joten nyt olen päätynyt vanhan tuttavani kanssa
ihan puhtaaseen seksisuhteeseen - molemmat sinkkuja, vapaita tekemään kuten halutaan.ilman sitoumuksia, hyvissä kaverillisissa väleissä kaikinpuolin, ja nyt
toistemme "vakipanoina" , onko tämä aihe edelleen, tänä päivänäkin jotenkin tabu ? mielestäni tälläisessa ei tapahdu mitään väärää ketään kohtaan, miksi siis moinen järjestely usein monissa keskusteluissa tuomitaan?
Mielipiteitä, arvon sisaret...