O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Ei suomessa mitään suosituksia ole. Riippuu ihan synnyttäjän sectio haavasta, onko arpeutunut yms. Kuinka monta raskautta ja leikkausta kestää. Itselläni takana 2 ykkösvauva raskautta, jotka olleet sectioita ja 1 kaksosraskaus joka oli sectio. Neljäs tulossa.. ja sekin tulee olemaan sectio.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Ei suomessa mitään suosituksia ole. Riippuu ihan synnyttäjän sectio haavasta, onko arpeutunut yms. Kuinka monta raskautta ja leikkausta kestää. Itselläni takana 2 ykkösvauva raskautta, jotka olleet sectioita ja 1 kaksosraskaus joka oli sectio. Neljäs tulossa.. ja sekin tulee olemaan sectio.
Ai jaaNo sitten... Luulin lukeneeni, ettei kahden sektion jälkeen enää. No, mun moka.
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Ameriikoissa ei ole juurikaan tavallista synnyttää tällä perinteisellä tavalla. Iljettävän likaista puuhaa heidän mielestään...
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:no ne on palkattu....ei varpilla ole vamaan edes lapsia.Älkää uskoko kaikkea mitä tuolla ostoskanavalla sanotaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja tiia:no ne on palkattu....ei varpilla ole vamaan edes lapsia.Älkää uskoko kaikkea mitä tuolla ostoskanavalla sanotaan![]()
miksi ei voisi olla lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja tiia:no ne on palkattu....ei varpilla ole vamaan edes lapsia.Älkää uskoko kaikkea mitä tuolla ostoskanavalla sanotaan![]()
no ei ainakaan viittä sectiolla syntynyttä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Ei suomessa mitään suosituksia ole. Riippuu ihan synnyttäjän sectio haavasta, onko arpeutunut yms. Kuinka monta raskautta ja leikkausta kestää. Itselläni takana 2 ykkösvauva raskautta, jotka olleet sectioita ja 1 kaksosraskaus joka oli sectio. Neljäs tulossa.. ja sekin tulee olemaan sectio.
Ai jaaNo sitten... Luulin lukeneeni, ettei kahden sektion jälkeen enää. No, mun moka.
Juuri noin.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Ei suomessa mitään suosituksia ole. Riippuu ihan synnyttäjän sectio haavasta, onko arpeutunut yms. Kuinka monta raskautta ja leikkausta kestää. Itselläni takana 2 ykkösvauva raskautta, jotka olleet sectioita ja 1 kaksosraskaus joka oli sectio. Neljäs tulossa.. ja sekin tulee olemaan sectio.
Mä en ole koskaan kuullut kahden sektion rajoituksesta. Joskus on ollut suosituksena max3 sektiota mutta siitäkin on luovuttu ja siirrytty ajattelemaan tilannekohtaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiia:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja tiia:no ne on palkattu....ei varpilla ole vamaan edes lapsia.Älkää uskoko kaikkea mitä tuolla ostoskanavalla sanotaan![]()
no ei ainakaan viittä sectiolla syntynyttä![]()
voi olla viisi sektiolla tullutta. Se pystytäänkö leikkaamaan miten monta kertaa, riiippuu siitä, minkä verran edellisistä sektioista on jäänyt arpikudosta. jos sitä on paksusti edessä, leikkaus ei onnistu.
On siis täysin yksilöllinen juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Ei suomessa mitään suosituksia ole. Riippuu ihan synnyttäjän sectio haavasta, onko arpeutunut yms. Kuinka monta raskautta ja leikkausta kestää. Itselläni takana 2 ykkösvauva raskautta, jotka olleet sectioita ja 1 kaksosraskaus joka oli sectio. Neljäs tulossa.. ja sekin tulee olemaan sectio.
Tää(kin) on niin yksilöllistä!