Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Multakussu onks sulla oikeesti 7 lasta??????????
Kyllä vaan on.
Yksi enkuli ja kuusi pirpanaa tässä olohuoneessa istuskelee
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Multakussu onks sulla oikeesti 7 lasta??????????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heiii... määäkin kerjään... määkin tahon kehuja. kehukaa kehukaa. hitto mitä akkoja täällä.
ettekö saa tarpeeksi kehuja miehiltänne???
Kuule mun mies jumaloi mua mutta mä en todellakaan kerjää kehuja yli laihasta kropastani jossa sais olla 10kg mun puolestani läskiä luiden yllä. :ashamed: :/
seli seli..
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Multakussu onks sulla oikeesti 7 lasta??????????
Kyllä vaan on.
Yksi enkuli ja kuusi pirpanaa tässä olohuoneessa istuskelee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Multakussu onks sulla oikeesti 7 lasta??????????
Kyllä vaan on.
Oho
Minkä ikäinen sä olet?
ja kuinka sun mahassas ei näy et sä oot kantanut 7 lasta???? :O mä olen ihan puulla päähän lyöy. sulla ei ollu arven arpea eikä löysää nahkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Multakussu onks sulla oikeesti 7 lasta??????????
Kyllä vaan on.
Oho
Minkä ikäinen sä olet?
ja kuinka sun mahassas ei näy et sä oot kantanut 7 lasta???? :O mä olen ihan puulla päähän lyöy. sulla ei ollu arven arpea eikä löysää nahkaa
On mulla arpia!!Jos katot tarkkaan,pilkistää tuolta hameen reunalta mahassa.Ne on piilossa.![]()
On mulla tosiaan arpia muttei mulla oikein voi tota löysää nahkaa olla kun ei paljon oo tota nahkaa luiden ympärillä.:wave:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Multakussu onks sulla oikeesti 7 lasta??????????
Kyllä vaan on.
Oho
Minkä ikäinen sä olet?
On mulla arpia!!Jos katot tarkkaan,pilkistää tuolta hameen reunalta mahassa.Ne on piilossa.![]()
On mulla tosiaan arpia muttei mulla oikein voi tota löysää nahkaa olla kun ei paljon oo tota nahkaa luiden ympärillä.:wave:
![]()
mut en ikimaailmassa uskoisi muute et sul seitsemän lasta.
niin oliks sä minkä ikäinen?
et ainakaan vanhalta mahan perusteella näyttänyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Multakussu onks sulla oikeesti 7 lasta??????????
Kyllä vaan on.
Oho
Minkä ikäinen sä olet?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Kysyin siks kun mihin mä ikinä meenkin niin mun painoa ällistellään.Mä siis en liho millään ja kuulen tosi ilkeitä kommentteja usein. :/ :ashamed:
Osa sitten taas kehuu ja sanoo että olisin onnellinen varrestani mitä kannan.En kyllä oo.Voi kun sais joskus kulkea rauhassa ilman typeriä kommentteja.
Painan 49kg ja oon tuon 164cm pitkä. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Multakussu onks sulla oikeesti 7 lasta??????????
Kyllä vaan on.
Oho
Minkä ikäinen sä olet?
![]()
Okei siis 28. Kuis sää oot nuin monta lasta kerennyt tehdä?? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heiii... määäkin kerjään... määkin tahon kehuja. kehukaa kehukaa. hitto mitä akkoja täällä.
ettekö saa tarpeeksi kehuja miehiltänne???
Kuule mun mies jumaloi mua mutta mä en todellakaan kerjää kehuja yli laihasta kropastani jossa sais olla 10kg mun puolestani läskiä luiden yllä. :ashamed: :/
seli seli..
Mitä seli seli????????
MÄ EN OO TODELLAKAAN YLPEÄ LUISESTA KROPASTANI,MIKÄ SULLA ON ONGELMA?? |O :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi vitsit mikä mamma! Seitsemän raskautta tossa kropassa??! Onko sulla irc-galleriassa kuvia, haluun nähdä kasvotkin ja loppukropan, oot kyl joku lääketieteellinen ihme![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi vitsit mikä mamma! Seitsemän raskautta tossa kropassa??! Onko sulla irc-galleriassa kuvia, haluun nähdä kasvotkin ja loppukropan, oot kyl joku lääketieteellinen ihme![]()
Hih,en nyt sentään.Me ollaan kaikki siskokset samanlaisia kropaltamme,kaippa se sitte vaan kulkee veressä ettei liho millään.
Ei oo itseasiassa kuvia missään.Ollut on mut oon ottanut pois ajat sitten.Rohfiiliin voin hetkeks laittaa![]()