Tuosta painonnoususta raskauden aikana, kun on ollut puhetta, niin tehdääs tämmonen galluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekä ekassa että tokassa raskaudessa lähtöpaino n. 52 kg, 160cm.

Ekassa tuli 16 kiloa, joista suurin osa jäi laitokselle ja loput lähti jälkitarkastukseen mennessä. Tokassa nyt rv27 ja saman verran on tullut kuin tähän mennessä ekallakin kerralla, ehkä kuutisen kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Painosi ja pituutesi ennen raskautta?
Paljonko paino nousi raskausaikana?
LÄhtikö kilot synnytyksen jälkeen ja jos, niin missä ajassa?

166/67 ennen ekaa raskautta, nousi 10kg, kilot lähti viikossa plus paino putosi 59 kiloon imetysaikana eli sen ekan 6kk-1v aikana

Paino ennen toista raskautta 59kg, nousua taas kymmenisen kiloa (ehkä 12kg) jotka putosi viikossa ja paino nykyään vuosi synnytyksestä n. 58kg.

Paino 99kg ja pituus 182cm

26kg

6kk synnytyksestä kilot on poissa ja nyt 8kk synnytyksestä painan 7kg vähemmän kuin ennen raskautta

esikoinen
83.3 ja 168 cm, 0kg ja pudotettavaa ei synnytyksen jälkeen ollut.
kakkonen 79 ja 168 , 6kg ja kaikki lähteneet kun sairaalasta kotiuduin.
kolmonen 79 ja 168, 3kg ja kaikki lähteneet ennen kuin lähdin sairaalasta.

Pituus 171 cm ja paino 63-65 kg. Olen lihaksikas rakenteeltani ja treenaan ja kuntoilen paljon.

Eka:
Painoa tuli 17 kg, olin jälkitarkastuksessa 5 kg päässä lähtöpainosta.

Toinen:
41 kg, 25 kg lähti 2 kk aikana ja nyt 1 v synnytyksestä tiputettavaa on 2-3 kg ennen lähtöpainoa. Lihaksia on tullut matkan varrella lisää ja olen paremmassa kunnossa kuin ennen kumpaakaan raskautta.
Sixpäck hankittu ja rautaperse :D En siis kuollut vaikka lihoin kuin mursu, päinvastoin, nyt kannan kehon ylpeydellä kun olen kerrankin tiennyt miltä tuntuu olla ISO!!!!

Yhteistyössä