tuosta sartza, sari, hunajapupu mikä lie....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
onko kukaan tullut miettiineeksi että ko. nikki on ihan vitsi?
kun ei kai kukaan täys järkinen sille mitään anna , kun koko palsta tietää tai ainakin suurin osa, että se on "huijari"....niin luulis että jos ois oikea huijari, niin ei viitsisi/kehtaisi täällä kinuta mitään...

ja vielä puhelinnumeroita myöten....

mä luulen että koko nikki ja sen kinuamiset on ihan huonoa vitsiä ja ko. nikistä on mukavaa, kun saa koko palstan naiset ärtymään oikein kunnolla...

onko se huijannut ketään kunnolla, siis ottanut rahat, mutta tavaraa ei ole tullu?

mun on pitänyt jo MONEEN kertaan täällä kysyä, että eikö muita ärsytä, kun hän on AINA ensimmäisenä vastaanottamassa kaikki mahdolliset ilmaiset tavarat! tuskinpa vain on itsellä käyttöä kaikelle, paitsi myymällä ne. jotenkin voisin jopa uskoa että ei ole edes vitsi!!!

Jep, sama vaikka tarjolla olisi isoisoisoisän sodan aikaiset reikäiset kalsarit, niin Sari87 on niitä into piukkana tulossa noutamaan, "mökillä niitä tarvitaan" :D

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ja sit se sen tyyli kirjottaa on aika hulvaton :D Ja se huonojen sepustusten keksiminen.. Nooh, kukin kai tavallaan mut onneks sentää se on aika monelle jo tuttu :)

Mutta siis eiks se oikeasti tajua muuttaa kirjoitustyyliänsä vai eikö se yksinkertaisesti osaa??

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ja sit se sen tyyli kirjottaa on aika hulvaton :D Ja se huonojen sepustusten keksiminen.. Nooh, kukin kai tavallaan mut onneks sentää se on aika monelle jo tuttu :)

Mutta siis eiks se oikeasti tajua muuttaa kirjoitustyyliänsä vai eikö se yksinkertaisesti osaa??

Jaa'a.. Jospa se ei oo tarpeeks fiksu siihen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Jaa'a.. Jospa se ei oo tarpeeks fiksu siihen :laugh:

Jos sitä ei vain kiinnosta?

Yhteistyössä