?
....
Vieras
Seurustelen, emme asu yhdessä, olemme molemmat neljänkympin hujakoilla.
Tapaamme joka päivä, viikot nukumme kotonamme ja viikonloput yhdessä, minun luona tai sitten hänen kotonaan.
Toimii .. tai on toiminut tähän asti.
Pari kuukautta sitten satuin näkemään mieheni tekstiviestit, hän oli jättänyt puhelimensa keittiön pöydälle,viimeksi tullut viesti aukinaisena...
Ja VOI EI ...joku, minulle tuntematon nais .. henkilö viestittää
Nähdäänkö illalla ?
En tietenkään voinut olla lukematta muitakaan viestejä ...
ja yllätys ,yllätys....
Tekstareita oli muutama ..kymmenen ..tyyliin
odotan sinua
nähdään kello ...
pusu ja hali ...ym ym....
Sanoin tietenkin miesystävälleni että lukasin tekstarit puhelimestasi ja annatin tulla ...karjuin...
Mies ;
mitäs menet lukemaan,ei oo mitään semmosta kun luulet,kavereita vaan ym.ym. , ovi on tuossa jos ei kiinnosta ja jos ei mökä lopu niin meidän ei tarvitse enää tapailla,en ole sinulle tilivelvollinen....
emme ole asiasta tämän jälkeen puhuneet mutta minua se vaivaa ...
Kysymykseni onkin
Miten pääsen tästä yli ?
Tapaamme joka päivä, viikot nukumme kotonamme ja viikonloput yhdessä, minun luona tai sitten hänen kotonaan.
Toimii .. tai on toiminut tähän asti.
Pari kuukautta sitten satuin näkemään mieheni tekstiviestit, hän oli jättänyt puhelimensa keittiön pöydälle,viimeksi tullut viesti aukinaisena...
Ja VOI EI ...joku, minulle tuntematon nais .. henkilö viestittää
Nähdäänkö illalla ?
En tietenkään voinut olla lukematta muitakaan viestejä ...
ja yllätys ,yllätys....
Tekstareita oli muutama ..kymmenen ..tyyliin
odotan sinua
nähdään kello ...
pusu ja hali ...ym ym....
Sanoin tietenkin miesystävälleni että lukasin tekstarit puhelimestasi ja annatin tulla ...karjuin...
Mies ;
mitäs menet lukemaan,ei oo mitään semmosta kun luulet,kavereita vaan ym.ym. , ovi on tuossa jos ei kiinnosta ja jos ei mökä lopu niin meidän ei tarvitse enää tapailla,en ole sinulle tilivelvollinen....
emme ole asiasta tämän jälkeen puhuneet mutta minua se vaivaa ...
Kysymykseni onkin
Miten pääsen tästä yli ?