Tupakkaa polttavien nuorten naisten iho on ihan hirveän ruma ja saa näyttämään monta vuotta vanhemmalta:x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huomio

Vieras
Oletteko muut huomanneet? Tossa 20-24-vuotiaana sitä vaikutusta ei vielä huomaa, mutta sen jälkeen alkaa huomaamaan. Hyi hitto. 26-27 vuotias tupakoiva nainen näyttää usein päälle 30 vuotiaalta. Ihan sellainen harmaa ja veltto se iho, oudon värinen, samea ja kuivan näköinen. Puhumattakaan siitä, miltä vielä vanhempana näyttää

Tupakoimattomilla taas huomattavasti kiinteämpi, verevämpi ja terveen värinen. Vielä kamalammalta näyttää, kun siihen rööki-ihon päälle vetää kunnon kerroksen meikkivoidetta ja puuteria.

Rööki vie kauneuden.

Itse en kyllä ole vielä tossa iässäkään huomannut tupakoinnin vaikutusta, mutta 50-60-vuotiailla näkyy jo selvästi ketkä polttaa ja ketkä ei. Ja äänestäkin kuulee usein....

Mulla ei onneksi vielä näy mitään merkkejä tupakoinnista vaikka oon polttanu jo kymmenenen vuotta...Onneksi ei näy! Oon kyllä aikonut lopettaa nyt kesällä...

Jep, hyvin huomaa. Nuorilla ei välttämättä niin radikaalisti, mut jos vertaa tupakoimattoman ja tupakoivan alle 30v ihoa, niin kyllähän sen eron huomaa hyvin, tupakoivalla se iho on sellainen veltostunut ja sairaan värinen. Poskipunilla jne saa peitettyä, mut yleisilme väsyneempi. Ruokavalio ja liikunta merkkaa myös.

Yhteistyössä