Tupakoinnin lopettaneita, laastari vai purkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja andu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

andu-

Jäsen
09.08.2010
106
0
16
Tilanne on se että olen 9v poltellut :ashamed: odotus ajan olin ilman tupakkaa, pystyin sillä sisulla olla että en vaaranna masukkia, kun vauveli syntyi tupakan himo kasvoi, ja aloitin alusta... uudestaan.. heikkouttani.. :ashamed: ja taas lisää tupakointi vuosia.

Meillä on nyt koulussa kampanja, koulu tarjoaa KOLMEN viikon purkat tai laastarit niille jotka lopettaa tupakoinnin. (olen siis amiksessa :laugh: ) ja koulu muuttui savuttomaksi, ajattelin ottaa niskasta kiinni ja lopettaa polttamisen,

KUMPAA SUOSITTELISIT MINULLE?

tupakkaa menee n. 24/vrk.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Ite poltin kans 9 v, laastarilla pääsin eroon, voin välil huoletta vetää tupakin, en jää koukkuun.
bullsshit

riippuvuus on sairaus.

Jos kerran kk poltan yhen tupakin viihteellä käydessäni niin en todellakaan koe olevani koukussa kun ei tee selvinpäin mieli. Taidat olla kade. Vedä vaan aski röökiä vaikka tunnissa.

Ite poltin kans 9 v, laastarilla pääsin eroon, voin välil huoletta vetää tupakin, en jää koukkuun.
bullsshit

riippuvuus on sairaus.

Sä et taida tietää mistään mitään. Riippuvuus on ihan pelkkää itsekurin puutetta. Mä lopetin 11 vuotta sitten ja pystyn edelleen vetämään röökin punaviinin kanssa pari kertaa vuodessa ilman että olen sortunut takaisin tupakoimaan. Joten älähän syytä muita jos itselläs ei ole kuria.

bullsshit

riippuvuus on sairaus.

Jos kerran kk poltan yhen tupakin viihteellä käydessäni niin en todellakaan koe olevani koukussa kun ei tee selvinpäin mieli. Taidat olla kade. Vedä vaan aski röökiä vaikka tunnissa.

en todellakaan laittaisi tupakkaa suuhuni. Enkä tule riippuvaiseksi mistään.

Mutta sen olen havainnut, että ne jotka ovat joskus riippuvaiseksi tulleet tulevat riippuvaiseksi helposti johonkin muuhunkin. Esim. tupakoimaton alkoholisti on erittäin harvinainen poikkeus.

bullsshit

riippuvuus on sairaus.

Mutta sen olen havainnut, että ne jotka ovat joskus riippuvaiseksi tulleet tulevat riippuvaiseksi helposti johonkin muuhunkin. Esim. tupakoimaton alkoholisti on erittäin harvinainen poikkeus.

Kyllä sä taidat röökiä vetää ku noin ärhäkkäästi vastaat. * Halaa sua ku et pysty lopettaa, voih *

bullsshit

riippuvuus on sairaus.

http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:_1d8y4N0NRgJ:www.ktl.fi/org/esittely/huttunen/huumeiden-addiktiopotentiaali.pdf+huumeiden+addiktiopotentiaali&hl=fi&pid=bl&srcid=ADGEEShK9BCTn7bcLZVeV0wkxqbDNTsc6oqdz9v0GUUPvIRMw0AA1Dvmk6TZST6_unTCRg1iZeMHivSGMyoAjY3cro2ASMOYEcVViaC4EbOdoI7GR5crgcPu6-UN5EdNnhn_woVyH88O&sig=AHIEtbSnLQf4VrkNsMjcbW-WTuveMA0Dpw

Molemmat. Laastarit on tosi tehokkaita, mutta ostaisin varmaan ite vielä lisäksi purkkaa. Jos oikein kova himo iskee, niin saa jotakin "tekemistä". Ja kun laastarit loppuu, niin pärjää jo varmaan pelkällä purkalla. Lakritsin makuset on parhaita.