Hae Anna.fi-sivustolta

Tupakoitsijat terrorisoi

Viestiketju osiossa 'Kahvitunnilla' , käynnistäjänä tehkää jotakin, 01.08.2015.

1. me veronmksajat Vierailija

Höpöh, höpö. Yrittäjänä sun pitäisi tietää miten yhteiskunta toimii ja miten raha siinä pyörii.

2. Minäkin maksan itse oman yhtiövastikkeeni ja haluan elää asunnossani sellaista elämää, jossa itse määrittelen rajat.

Käytän mielelläni niitä palveluita, joita sinä et tarvitse. Kuten yksityistä työterveydenhuoltoa, joka meillä onkin huippua - tosin en pahemmin sairastele, mutta ikääntyneen ihmisen on hyvä käydä määräaikaistarkastuksissa. Osan palveluista joudun kyllä maksamaan itse, kuten hammaslääkärin vuositarkastukset ja paikanlohkeamat, sinulla on ilmeisesti hevosen hampaat, koska et myöskään hammaslääkäriä käytä. Hevosta tai pikemminkin kaakkia muistutat muutenkin. Luultavasti et ole myöskään aikoinasi käynyt liiemmin kouluja, sivistystasosta päätellen, tainnut jäädä kansakoulut kesken. Itse suoritin ylemmän korkeakoulututkinnon, pankkilainalla, kuten se siihen maailman aikaan oli tapana.

Kannattaisi ehkä seurata mediaa sen verran, että tietäisit ettei lanttujen ja kaalien viljelyllä elä. Ja muutenkin: haluan olla lähellä paitsi työpaikkaani, myös kohtuuetäisuudellä kulttuuripalveluista, joita sinä et aivan ilmeisestikään käytä. Milloin kävit viimeksi teatterissa?

3. No, et montaa vuotta siinä tupakoi, saat sydärin kuuskymppisenä tai kohta tulossa.

4. ei voi olla totta Vierailija

Alakerran tupakkaterroristi huuteli natsa suussaan,kun pesin ikkunoita,että älä muija pärski vettä meidän ikkunoihin! Kumpikohan se enemmän tekee haittaa tupakansavu vai puhdas vesi??

5. No pärskitkö Vierailija

No pärskitkö? Tuommoisen huutelun jälkeen olisin varmaan kaatanut alas koko ämpärin.
    Jos teillä ei ole aiemmin ollut mitään suukopua, tuo on sivistymätöntä puhetta. Tosiasiassa en olisi sitä ämpäriä kaatanut, vaan vastannut hyväntuulisesti veden valumisesta, että tässä asuukin semmoinen muija, että kun se pesee ikkunansa, niin samalla peseytyvät myös muiden ikkunat.

6. hämmennyin Vierailija

En yleensä huutele kenellekkään mitään. Nytkin hämmästyin niin,etten osannut kuin katsoa ihmetellen. Se muija ei minulle ole koskaan mitään puhunut,joten taisi olla huono päivä.
    Tuo sinun sanomasi tapa olisikin ollut hyvä.;)

7. vierailija Vierailija

Muuttakee maale ja semmoiselle paikalle jossa ei näy km päässä asuin taloja niin luulis hävivän tupakansavu.

8. vierailija Vierailija

Tässä yksi tyypillinen itsekäs tupakoija. Yrität väittää ettet polta, kun muka ihmettelet tuota savun tuloa ja muita haittoja.:mad:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri