Hae Anna.fi-sivustolta

Tuparit

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä cchillian, 07.11.2007.

1. cchillian Vierailija

Mikä on tehnyt juuri teidän tupareistanne hauskat ja ikimuistoiset? Millaisista tupareista olet viraana tykännyt eniten?

Tupaantuliaiset on nyt suunnittelussa, ja haluaisin keksiä jotakin hauskaa.

2. talon esittely Vierailija

Mulle tupareissa tärkeintä on se, että saan tutkia joka huoneen ja katsella tapetit ja muut. Pitää kurkistaa vessaan ja saunaan. Komeroita ja kaappeja ei tietenkään availla, ellei talonväki halua näyttää jotakin uutta ratkaisua.

Tupareissa on ollut kiva tavat ihmisiä ja syödä jotain hyvää (ruoka ja/tai kahvi).

3. en oo Vierailija

koskaan pitänyt. Sotkevat vaan kaikki paikat. Oon kuullu.

4. samassa veneessä Vierailija

Mullakin tuparit tulossa, joten muittenkin ideat kiinnostaa.
    Itse olen pitänyt eniten tupareista, joissa on tehty sight seeing asunnon ympäri ja muu ohjelma on ollut rentoa yhdessäoloa sekä pientä suolaista naposteltavaa ja jotain alkoholitonta sekä alkollista juotavaa.

5. samassa... Vierailija

Eikö kellään ole todellakaan mitää kokemuksia tai kommenttejajaettavaksi asti?

6. Lasken tuparit sellaisiksi "juhliksi" joissa lähinnä vietetään kiva ilta yhdessä porukalla, ilman mitään turhaa ohjelmaa...

Toki asunto yleensä kierretään läpi, mutta sen jälkeen alkaa ns. vapaa seurustelu. Tarjolla aina jotakin juotavaa (alkoholilla ja ilman) sekä ruokaa (pikkunaposteltavaa tai kunnon ruoka, riippuen siitä mitä kutsussa on mainittu).

Voihan sitä karaokevehkeet/singstarin tmv. ottaa esille tmv. JOS kaveripiiri moista harrastaa, mutta en mitään varsinaisia "ohjelmanumeroita" alkaisi järjestämään...
    Yleensä tupareista on siirrytty baariin jossain vaiheessa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri