Tuplarattaat; kokemuksia ja hintoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja likka -90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molemmilta merkeiltä löytyy nettisivut googlettamalla, ja siellä pitäisi olla jälleenmyyjät. Lastentarvikkeita myyvillä liikkeillä löytyy nettisivuja ainakin vauvatalojohannalla ja oz-babylla, joilta löytyy aika paljon valikoimaa. Meillä on brion double wawet ostettiin syksyllä-06, olivat sen vuoden mallia jotka alennuksessa 699e. Siihen brion oma kantokoppa 140e. Ja kokemukset ovat kyllä ihan hyvät, ovat näppärät ja kevyet työntää.

Korjaan muuten tuohon hintaan, maksoivat 599e ei 699e muistin väärin. Meillä oli myös brion rattaat, ja siksi tykästyttiin heti noihin brion tupliin. Nyt vain lastentarvike liikkeitä kiertelemään, ovat tämän vuoden rattaat alennuksessa näihin aikoihin :)

mä kävin varmaan kaikki yleiset merkitä läpi kun etsin tuplia. briot ois ollu muuten mun valinta mutta näytti ne istuimet niin kaposilta. sit löysin babyweltit ja ne tuntu heti omilta.
oli edulliset ja kauniit mun mielestä.
ainoo mikä on huonoo on se että työntösuuntaa ei voi vaihtaa,mutta sehän on "ongelmana" vaan sen n.6kk kunnes jo monet muutenkin kääntää vauvan toisin päin. en tosin muista koska itse esikoisen käänsin niin päin.
ja rattaat maksoi uutena n.380?

Meillä oli Teutonian team alu s4 tuplat. Minusta olivat ihan huiput. Keskimmäinen on aina ollut roteva sälli, eikä tahtonut oikein muihin tupliin mahtua istumaan. Ikäeroa oli 1v 8kk.
Hiínta oli luokkaa 800 ? kantokopalla ja hoitolaukulla.

täällä oran tuplavaunut/rattaat! tosi kevyet ja selkänojat taittuu erikseen jne.. olleet yksillä kaksosilla pari vuotta (sinne ostettiin uutena,noin700makso) ja mulla ehkä kk:n ollu sillon tällön käytös mut aika tarpeettomat meillä kun isompi on 1.5v ja ei kauheen usein välitä istua rattais, vauva on 3kk, senkaa tulee useemmin käytyä pikkuvaunuilla. ne on melko kapeat että mahtuu monista ovista jne. saat 300, mä maksoin 350 pari kk sit :)

Yhteistyössä