turhaa jupinaa, miehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
eli kuopuksen kans murisen kotona, mies lähti isompien lasten kans heti aamun virpomisten jälkeen anopille (reilun puolentunnin ajomatkan päähän) virpomaan IHAN PIKAISESTI...sanoin vielä et ihan oikeesti ette oo sit koko päivää ja tämän lupasi. meillä oli siis tarkoitus lähteä vielä käymään kaupoilla katsomassa kummilahjaa ja sovittamassa isommille välikausihousuja.
noh just äsken soitin miehelle että missäs ovat niin ovat kuulemma kohta ryhtymässä syömään ja sitten lähtevät.
anopin luona tuo "kohta" on tunninpäästä, ei ainakaan aikasemmin eli se voi tarkottaa jopa sitä että perunat käydään vielä ostamassa kaupasta :(

siis kotona ovat aikaisintaan 2 h päästä (jos eläisi toivossa että lähtevät heti syötyä)...sit kello onkin jo 5 ja ennenkuin päästäisiin kaupoille se olisi lähempänä 6...siis aika turha lähteä kun kaupat ovat auki joko 6 tai sit myöhästytään iltapalalta joka 7 maissa....
tää on siis ihan tätä itteensä eli suunnitelmat menee pipariksi, anoppi on toki tosi tyytyväinen eikä miehestä oo sanomaan että sori, ei ooteta ruokaa vaan lähetään :( :( :(

ketuttaa ihan sikana!!! ja kaupoille en itse pääse kun miehellä auto, auton takakontissa meidän rattaat ja ulkona sataa kaatamalla...julkisiahan ei tästä läheltä kulje. argh!!!
ja mies ei varmaan ymmärrä että miks oon hiilenä ja raivona että sekin vielä :(

Mä nauttisin hiljaisuudesta kotona. Ei todellakaan haittaisi, jos mies olisi lasten kanssa poissa. Saisi kerrakin vaikka siivota rauhassa. Lasten ulkohousut voi ostaa nettikaupasta, niin ei tarvitse lähteä lasten kanssa kaupoille. Kaupoissa on muutenkin pääasiassa tosi huono valikoima.

no ne välikausihousut ois kiva ollu sovittaa lapsille niin ois ollu helpompi ostaa, ja joo, mielessä kävi et oisin kuopuksen kans yksin nyt lähteny kauppaan mut vesisateessa, ilman julkisia kulkuvälineitä ja niitä rattaita en tosiaan pääse ja kuopusta en voi jättää kotiinkaan...toki voisin yrittää itse lähteä kauppaan sit kun mies tulee kotiin ja jättää kaikki lapset mut siinä vesittys kuitenkiin se alkuperänen idea...

jos sa kerta tiedat et noin tuossa aina kay niin miksi edes vedat tiukkoja aikatauluja. meilla myos mummolaan yli puolen tunnin matka ja mies jalapsi viipyy reissul aina monta tuntia. joten ma nautin koton olosta. kaupoille kerkiaa huomennakin. olisitclahtenyt mukaan tai kyydis kauppaan.

[QUOTE="milli";29780154]jos sa kerta tiedat et noin tuossa aina kay niin miksi edes vedat tiukkoja aikatauluja. meilla myos mummolaan yli puolen tunnin matka ja mies jalapsi viipyy reissul aina monta tuntia. joten ma nautin koton olosta. kaupoille kerkiaa huomennakin. olisitclahtenyt mukaan tai kyydis kauppaan.[/QUOTE]

joka kerta ei käy näin, just nyt kylläkin. ja jälkiviisaan sanojahan nää oliskin. tosin kaupoille en ois päässyt kyydissä kun meiltä kauppakeskus on ihan eri suunnalla kuin anoppi ja sinne on sama matka meiltä kuin anopillekin...

Ei voi kyllä muuta sanoa, kun että onpa ongelma. Niillä housuilla nyt ei varmaan oo niin päivän kiire. Miksei niitä voi tilata netistä kotiin? Ne voi sitten kyllä vaihtaa, jos ei oo sopivat. Ahdistavaa elää minuutilleen aikataulutettua elämää. Helpollahan sä pääset, jos mies ja lapset vielä syökin mummolassa.

Joo, kyllä nyt on turhaa jupinaa :) Housut voi käydä ostamassa muulloinkin. Sade ei estä rattaiden kanssa kävelyä.

Meilläkin mies lähti lapsen kanssa jo aamu kymmeneltä anopille, varmaan kotiutuvat ennen kuutta. Me ollaan kuitenkin onnekkaita, että on se mies joka ottaa lapset mukaansa ja vie sukuloimaan, itse saa vähän rauhoittua sillä aikaa. Kaikilla ei näin ole ;)

housuilla alkaa kyllä pikkuhiljaa jo olla kiire...siksi en ole tilannut verkkokaupoista kun olen halunnut sovittaa oikeaa kokoa. toisekseen, arki-iltaisin me ei lasten kanssa sinne kauppaan oikein ehditä, meiltä on sen verran pitkä matka kaupoille että töiden jälkeen ja ennen nukkumaan menoa jää liian vähän aikaa, siis viikonlopulle suunniteltu tapahtuma siirtyy taas koska käsittääkseni pääsiäisenä ei juuri kaupat ole auki.
ja edelleen ne rattaat on siellä auton takakontissa, en siis pääse kuopuksen kanssa ILMAN niitä rattaita kävelemäänkään tuonne vesisateeseen.

JOS tää päivä olis suunniteltu anopin vierailua varten niin ok, en vetäisi pulttia, mutta vielä tänä aamuna suunnitelmissa oli mennä sinne kauppakeskukseen välikausivaatteita sovittamaan. muuttuneet suunnitelmat (joita en itse ole ollut muuttamassa) tässä eniten kai jurppiikin.

[QUOTE="vieras.";29780309]ja edelleenkään tää päivä ei ihan pelkkää rauhaa mulle ole kun kuopus on kuitenkin kotona...edelleen useimmilla sisälukutaito hukassa :( sekin vielä!![/QUOTE]
Onhan. Ainakin meillä oli jo yhden lapsen puuttuminen joukosta rauhoitti kummasti tilannetta. Yhden lapsen kanssa vietetty aika on luksusaikaa.

[QUOTE="vieras.";29780309]ja edelleenkään tää päivä ei ihan pelkkää rauhaa mulle ole kun kuopus on kuitenkin kotona...edelleen useimmilla sisälukutaito hukassa :( sekin vielä!![/QUOTE]

Kyllä mä sen luin. On sulla siellä kuitenkin rauhallisempaa varmasti, kuin silloin kun on kaikki lapset huollettavana.

Minusta teet ei-ongelmasta ongelman, se on aika sääli. Menee koko sunnuntaipäivä hukkaan. Varmasti ehditte ne housut hakea joku toinenkin päivä, hellitä vähän ja iloitse siitä että miehesi viettää nyt aikaa lasten kanssa ja lapsetkin varmasti tykkää olla anopilla.

Ens kerralla lähet itsekkin sinne anopille mukaan, niin voit pitää sitä jöötä että sieltä lähetään kaupoille silloin kun sinä haluat.

Ymmärrän kyllä, ettei tosiaan ole kiva tilanne tuo. Ekanakin, mies osoitti ettei häneen voi luottaa ja ettei hänellä näköjään ole yläkerrassa kovin paljon tavaraa. Ja tokkana, kun ei tosiaan useinkaan ole viikolla kohtuudella mahdollista hoitaa kaikkia asioita, niin olisi hyvä saada hoidettua jotain kaavailujen mukaisesti viikonloppuna edes. Naisten pitää aina päivän ja viikon kalenteria miettiessään huomioida niin monia eri asioita. Ei ihme että jurppii kun tuolleen menee pieleen. Ja olisi se mies sentään edes voinut ilmoittaa, että sori meillä meneekin nyt kuitenkin täällä pidempään. Siis hieman normaaleja käytöstapoja kehiin pliis. Ja ihan hulluahan se olisi ollut koko porukan vääntäytyä matkaan anopille, kun kerran ihan vaan sillä asialla lähdetään, että pikaisesti virpomaan! Mutta plussana kumminkin tosiaan tuo, että saavat ruoan anopilla, ja että kotona hetken vähän rauhallisempaa. Siis ei muuta kuin suunnitelma B tai C käyttöön. Tsemppiä!

No ei sinänsä oo turhaa jupinaa jos kerran oli suunniteltu muuta. Mutta ihan tavallista MIEStä vaan :) Koita vaan niellä kiukkus ja ajatella että niillä on siellä kiva päivä, muuten olet nalkuttava, riidanhaluinen muija, ainakin palstan mielestä :D

Yhteistyössä