Turhaa mustasukkaisuutta!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äidinvaisto1983
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äidinvaisto1983

Vieras
Luulen tulevani hulluksi. Näen lähes joka yö unta siitä, että mieheni pettää minua pikkusiskoni kanssa! Tämä kaikki on varmaan saanut alkunsa kun sain tietää esikoisemme laskettuna syntymäpäivänä, että edellisenä viikonloppuna mieheni oli tekstaillut siskoni kanssa kaikenlaista pervoa ja ehdotellut tälle... asia on kyllä jo sovittu moneen kertaan ja mitäänhän ei varsinaisesti tapahtunut ja siitä on aikaa nyt puolitoista vuotta, mutta nyt ne sen aikaiset tuntemukset jotenkin tulee pintaan ja tenttaan miestäni koko ajan eri asioista... Tunnen itseni kamalaksi, kun epäilen miestä joka on ollut aivan ihana minulle, enkä haluaisi pahoittaa hänen mieltään. Meillä on nyt jo toinenkin lapsi ja mies on ollut hyvin rakastava ja kiltti ja hellä ja kaikkea mahdollista, mutta minä vaan en saa typeriä ajatuksia pois päästäni. Olen usein yrittänyt selittää tuntemuksiani miehelleni ja hän ne tavallaan ymmärtää,mutta aikani kun jankkaan niin riitahan siitä tulee...Mitä tehdä? Olenko vaan niin helkkarin epävarma itsestäni etten osaa enää ottaa rakkautta vastaan sellaisena kun se on..?

Voisiko olla, että et ole vielä sopinut asiaa pikkusiskosi kanssa? Että olet tavallaan tiedostamattasi hänelle vihainen kun meni tuohon mukaan? Jos tiedät ettei miehesi petä, mutta et salli itsesi valveillaoloaikana epäillä siskoasi vaan unessa se tulee mieleen?

Kannattaa selvittää asia siskosi kanssa vielä ja varmistaa tilannetta hänen puoleltaan. Ehkä unesi sitten jättää sinut rauhaan. :hug:

Niin, riippuu varmaan mitä sun mies oli siskollesi ehdotellut...Ei kyllä kuulosta mun korvaani kovin hyvältä...! Eiköhän tossa tilanteessa ole vähän syytäkin huolestua... :o

mulla on yksi ystävä minkä mies paneskeli sen pikkusiskon kanssa, kun ystäväni odotti kotona lapsen kanssa miestä kotiin. tosi kamalaa. ei jättänyt miestä, mut siskon kanssa ei tekemisissä.näkee unia tapahtumasta ja muutenkin asia pyörii päässä. mies vielä välillä kuittailee hänelle kännissä tai krapulassa tapahtuneesta.kamalaa kun kaveri joutuu kestämään tollaista paskaa, mut minkän toisen valinnoille voi

Sanot,että mies on aivan ihana sulle...no,jo on ihana kun "pervoilee"pikku siskosi kanssa.Mistä tiedät,että tämä "pervoilu" on tapahtunut vain puhelimessa.Minä en luottais ollenkaan,sillä jotain tuntemuksia miehelläsi on siskoasi kohtaa.Mielipiteestäni paistaa varmaan katkeruus,mutta olen kokenut saman kuin sinä.Halusin minäkin olla miehelleni se tärkein ja rakkain.Mutta nyt on tunne kuitenkin,että olen ikuinen kakkonen......

Erään tuttavani mies pettää häntä jatkuvasti siskon kanssa. Nainen tietää asiasta, mutta käyttäytyy ihan kun ei tietäisi. Aika kamalaa.

Ehkä kannattaisi todella selvittää asia siskon kanssa. Miehistä ei voi koskaan mennä takuuseen, mutta toivoisin että siskosta voi.

Yhteistyössä