Turhamainen toiveeni; pitkät hiukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DaCream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DaCream

Uusi jäsen
21.01.2012
15
0
1
Näin viime yönä unta että katsoin peiliin ja jossain vaiheessa huomasin että hiukseni oli takaa kasvanut yhtäkkiä todella pitkiksi. Olin onnellinen !
Kunnes kupla puhkesi.
kuinkahan paljon hiukset kasvaa esim. puolessa vuodessa, ja olisiko jotain poppaskonsteja joilla sitä voisi edistää?
tällä hetkellä hiukset pisimmillään lähes olkapäille ulottuvat.

pitkät hiukset on niin kauniit<3

no hiuksethan kasvaa keskimäärin sentin kuussa. että puolen vuoden aikana noin 6 cm jollet lainkaan leikkaa. mutta hyvähän niitä kuivia on tasoitella välillä.
kokeiles klipsi-pidennyksiä :) saat ne ite helposti laitettua, ja illalla helposti pois :)

Pitkät hiukset eivät sovi kaikille. Itsekin olen aina haaveillut pitkistä hiuksista ja nyt kun olen ahkerasti hiuksiani kasvattanut, joudun toteamaan että sittenkin minulle sopii lyhyempi hiusmalli paremmin. Pitkinä hiukseni ovat sotkuisen näköiset ja rasvoittuvat nopeasti tyvestä. Eivät tee oikeutta kasvoille tai päänmuodolle.

klipseihin jää koukkuun! Vaikka oma tukka onkin jo kasvanut pitkäksi, niin silti laittautuessani laitan lisäykset ku ne on nii ihanan tuuheet <3 Hiukset kasvaa vaikka ne olisi kuivat. Se miksi sanotaan että kuivat hiukset ei kasva johtuu siitä että ne latvat katkeaa. Eli kannattaa ostaa latvatippoja jotka ikään kuin liimaa ne hiukset paremmiksi eikä ne sit katkee niin helposti.

Yhteistyössä