Hae Anna.fi-sivustolta

Turkin miehet

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä TietämätönTyttö, 05.09.2007.

1. TietämätönTyttö Vierailija

Kokemuksia Turkin pojista???Millaisia?Olen lähdössä kaverini kanssa Marmarikseen kesällä -08.
    Olisi kiva tietää että miten nämä miehet siellä käyttäytyvät turistinaisia kohtaan..?Ainakin kun olemme molemmat vaaleita ja hoikkia..Eli saako siellä olla rauhassa vai onko näitä ns. perskärpäsiä paljonkin?

2. TietämätönTyttö Vierailija

No tuo nyt oli kyllä ihan uutta jo :) Mutta kiva jos rauhassa saa olla, rentoutumaan olisi tarkoitus mennä.. Yleensä mitä näitä juttuja nyt kuulee niin turkkilaiset kuulemma huutelevat ja ehdottelevat kaikenlaista.. Mutta jos sanomasi pitää paikkaansa niin eiköhän loma mene ihan nappiin, ainakin toivon niin :)

3. TietämätönTyttö Vierailija

Mihinkään lomaromansseihin ei sentään ole tarkoitus langeta.. Että siltäkin kantilta hyvä homma.

4. aivoriihi Vierailija

Huvittavaa tsekkailla täällä, kun kateelliset, huonon itsetunnon omaavat suomipennut kuten T~urki Informati~ion tuovat esiin vain oman "tasonsa" :)

5. Kippurassa nauraa Vierailija

Huvittaa tsekkailla täällä, kun itseään pettävät, silmänsä ummistavat "Turkin tuntijat" tuovat esiin oman tietämättömyytensä.

Itsetunto on yksi asia. Putkeen katsominen toinen. Ei tarvitse olla Turkki-nega myöntääkseen tietyt faktat. Kokeile joskus: käy siellä. Ja jos väität jo käyneesi, äskeinen kommentisi sulkee ao. väitteen pois.

6. Dippey Vierailija

Kun kävimme ensi kertaa Turkissa tyttäremme oli 15 v. Toisella kerralla 17v. No problems. Jotain viatonta huulen heittoa joskus vähän oli mutta kyllä täällä kotomaassa viikonloppuiltaisin kuulee taatusti inhottavampaa örinää kun tuollaiset T~urki Informati~ion-itkupillit tuovat esiin omaa tasoaan. Tuollaiset pennut eivät osaa katsoa peiliin ja miettiä, miksi niiden on oltava noin kateellisia Turkkilaisille miehille.

7. Plaza-tiimi Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ylläpito on moderoinut keskustelua.

8. Turkkitar- Vierailija

Kyllähän ne vaaleista tytöistä tykkää, mutta myös tummista. Eikä niin väliä onko laiha tai lihava. Kyllä ainakin yöllä esim. discoissa tullaan ehdottamaan seksiä, ainakin mulle. Viriiliä porukkaa tuntuvat olevan, ainakin mun suosimassa hotellissa. Mihin hotelliin muuten menette? Mä taidan ensi kesänä mennä jo jonnekkin muualle, koska eihän sitä nyt aina samassa kohteessa kannata käydä.

9. Subaj Vierailija

"Kun kävimme ensi kertaa Turkissa tyttäremme oli 15 v. Toisella kerralla 17v. No problems. Jotain viatonta huulen heittoa joskus vähän oli mutta kyllä..."

Näin se on isän/äidin kanssa matkustaessa.

Laitetaanpa tytöt yksin reissuun?

"Perskäpäsiä" riittää ainakin tyttäreni mukaan. " Jäitä hattuun" teille ja" Mehmeteille" selvät sävelet.

Ranta/disko yms gigoloita on joka kohteessa.

Hyvin pärjäätte. Aloituskysymys sen osoitti.

Turkki on mukava lomakohde.

Hyvää lomaa ja "jäitä hattuun" komeiden poikien kanssa.

10. tyttelssön Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo. Oltiin kahden kaverin kanssa tässä elokuussa Turkissa. Kolme nuorta suomalaista tyttöä perhehotellissa. Arvata saattaa, että huomiota saatiin vähän liiankin kanssa. Respan pojat olivat eniten kiinnostuneita, mutta kyllä ne rantapojat ja baarimikotkin kovasti kyselivät, jos lähdettäis niiden kanssa illalla johonkin ja tarjosivat ilmaisia juomia.

Minä itse olen naimisssa ja toinen kavereistanikin vakavasti sitoutunut, ainoastaa yksi sinkku koko porukassa. Mutta ei se tuntunut niitä haittaavan. Ihmettelivät vaan, meneekö meillä huonosti miehiemme kanssa, kun ollaan tyttöporukalla liikkeellä. Turkissa kun ei vissiin tulis kuuloonkaan, että naiset lähtis keskenään jonnekin lomalle. Joka tapauksessa... käytiin parina iltana jossain klubilla niiden respan poikien kanssa, ihan tosiaan kaverimeiningillä ja tehtiin selväksi, ettei meistä kukaan aio olla mitään muuta kuin kavereita niiden kanssa. Niitä oli siis kolme myös ja olivat selvästi "jakaneet" meidät. Viimeisenä iltana, kun yksi oli suuttunut ja lähtenyt menemään "ovet paukkuen", kun kukaan ei lämmennyt hänelle, toinen jäljelle jääneistä kertoi ihan rehellisesti, että tottakai ne olivat yrittäneet saada meitä sänkyyn. Ja sanoi vielä, että suomalaiset ja ruotsalaiset tytöt on yleensä ensimmäisenä vehtaamassa, vähintään parin illan jälkeen. Sitten se naureskeli, että mitä ihmeen tyttöjä me oikein ollaan, ei ainakaan suomalaisia. Sanoi, että oli ollut mielenkiintoista tavata tälläisiakin suomalaisia. Niin ja samassa rytäkässä kertoi myös, että se kolmas niistä oli vehdannut jonkun ruotsalaisen kanssa sillä samalla viikolla, kun yritti minuakin.

Sellaisia kokemuksia minulla turkkilaisista miehistä. Mutta ihan totta, ketä tästäkin voi syyttää? Kyllä se on suomalaisten (ja ruotsalaisten) naisten oma vika, kun ovat niin helppoja. Että sellainen maine meillä.

11. Subay Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    "Että sellainen maine meillä."

Valitettavasti tämä pitää paikkaansa.

12. Haniakainen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulle ihan tuttu juttu myös. Viimeksik kun jouduin Turkkiin (ensimäinen kerta), kolme suomalaista nuorta neitiä luuli minua ensiks turkkilaiseksi, mutta kun aloin puhua heille omalla kieleeläni (Suomi)i aidosti koetusta elämästä ja sen laatusisällöstä, he ymmärrsivät minun henkilöni ja meistä tuli hyvät ystävät ja vaihdamme keskenänme kokemuksia ehkä joskus. Jos luette tämän, niin ottakaapa yhteyttä, olisi kivata tavata vaikka ihan raittiina?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri