Turkkilainen Mies

  • Viestiketjun aloittaja Kyselija
  • Ensimmäinen viesti
aah apua
mä olen ns. kunnon tyttö, mutta mun pään on pistänyt pyörälle turkkilainen kaveri lomamatkalta. olen miettinyt, että voiko turkkilainen oikeasti olla niin nopea tunteissaan, että parin tapaamisen jälkeen (viikon aikana) haluaa pitää yhteyttä, vaikka tietää ettei nähdä muutamaan kuukauteen?? muuten mies vaikuttaa realistiselta, ainakin parisuhteen onnistumisen kannalta, eikä ole antanut turhia lupauksia. meillä on jo näiden parin tapaamisen perusteella paljon yhteistä, hän ei ole mikään poikanen, ja sukua ei käsittääkseni ole paljoa vahtimassa. on töissä turismin piirissä turkissa. tietää etten ole rikas. olen vaan ite ihan pökkelönä, että kuinka hän voi olla niin nopea tunteissaan.. vai haluaako hän esimerkiksi viisumin ja pois turkista.. epäilyttää kovasti..!
 
minttuminna
kannattaa elaa omaa elamaansa eika kysella toisilta suomalaisilta...omasta turkkilaisesta aviomiehesta minulla on vain hyvaa sanottavaa...vaikka kaikki tapahtui nopeasti...hyva mies on ainakin minulla...
 
Varovaisuutta
Alkuperäinen kirjoittaja aah apua:
mä olen ns. kunnon tyttö, mutta mun pään on pistänyt pyörälle turkkilainen kaveri lomamatkalta. olen miettinyt, että voiko turkkilainen oikeasti olla niin nopea tunteissaan, että parin tapaamisen jälkeen (viikon aikana) haluaa pitää yhteyttä, vaikka tietää ettei nähdä muutamaan kuukauteen?? muuten mies vaikuttaa realistiselta, ainakin parisuhteen onnistumisen kannalta, eikä ole antanut turhia lupauksia. meillä on jo näiden parin tapaamisen perusteella paljon yhteistä, hän ei ole mikään poikanen, ja sukua ei käsittääkseni ole paljoa vahtimassa. on töissä turismin piirissä turkissa. tietää etten ole rikas. olen vaan ite ihan pökkelönä, että kuinka hän voi olla niin nopea tunteissaan.. vai haluaako hän esimerkiksi viisumin ja pois turkista.. epäilyttää kovasti..!
Minä en ole rasisti ollenkaan, mutta lähipiirissä on karvaita kokemuksia nimenomaan turkkilaisista miehistä. Jostain syystä nämä kaikki neljä miestä on kyllä olleet joko rahan tai Suomeen pääsyn perässä. Eräs nai ystävättäreni ja sen jälkeen alkoi niitä vanhempia varakkaita naisia ilmaantumaan ystävättärikseen, itse mies ei käynyt töissä, mutta sai kait rahaa näiltä naisilta. Ystävätär oli lopulta ihan hajalla ja kun viimein sai miehen ulos asunnostaan, mukana meni korut ja arvoesineet.

Puheet ja kosiskelu on ihanaa ja intensiivistä, mutta tarkoitusperät (usein) epämääräiset. Näillä turistien parissa työskentelevillä on varmasti muitakin "virityksiä" samaan aikaan. (Ja lisäksi jostain syystä nää miehet iskee silmänsä tukeviin jos en sanoisi lihaviin turistityttöihin).
 
Kokemusta onkin
Turkkilainen mies tietää, että täällä on mukava sosiaaliturva ja, että ystävät "oman maalaiset" täällä järjestävät kyllä toisilleen töitä. Älä missään nimessä ainakaan avioidu hänen kanssaan!!!
 
Kebab Döner
Suomityttö hulluna turkilaiseen majoneesikastikesen.
Suomityttö kysy, miksi mulla paksu kultanen kaulaketju? Minä vasta, että itse tietä missä parta loppu ja rintakarva alka.
 
Turkki on luokkayhteiskunta
Pitää muistaa että Turkki on myös hyvin jakautunut yhteiskunta ja monet suomalaiset kohtaavat tosiasiassa arvomaailmaltaan konservatiiviselta ja taloudellisesti ja sosiaalisesti alikehittyneiltä seuduilta (Itä Turkki, maaseutu ja Marmaris) kotoisin oleva ei niin koulutettuja turkkilaisia ja hyvin usein kurdeja, joiden kulttuuri on lähempänä paimentolaisuutta. Näiden samojen turkkilaisten on aivan yhtä vaikeaa sopeutua vaikka Istanbulin maallistuneeseen ja urbaaniin elämään kuin suomalaiseen kulttuuriin. Sen sijaan koulutetut turkkilaiset, jotka tulevat monesti istanbulista jakavat meidän kanssa hyvin samankaltaiset länsimaiset ja yksilön vapautta korostavat arvot.
 
aah apualle,
Aah apua, mieti ottaisitko ylipäänsä miehen joka olisi kahden tapaamisen jälkeen valmis suhteeseen. Siis kansallisuudesta riippumatta, eikö sellainen ole aika epätoivoinen ja ahdistava? Ei varmaan kannata antaa eksotiikan hämätä, vaikka se vieras onkin kiinnostavaa.
 
voihan
Saa olla todellla tylsä elämä jos tuollaista harkitsee? Kyllä niitä ongelmia ja päävaivaa saa helpommalla ja halvemmallakin. Lähde vaikka yrittäjäksi, rahat todennäköisesti menee mutta terveys voi säilyä mutta tylsää ei varmasti ole. Tuollaisessa suhteessa vehdatessa samassa sopassa voi rahojen lisäksi mennä vielä henki ja terveyskin. Jos silti vielä on tylsää, niin voihan siihen soppaan vielä lapsiakin tehdä, sen jälkeen ei enää koskaan ole tylsää ja rauhallista.
 
rusketus
Antakaas kommenttia, ...

Kuvioissa Turkkilainen mies, työskentelee turismin kanssa, nyt nähnyt tarpeeksi "turismi aikaa", haluaa nyt elämäänsä hyvän vaimon ja perustaa perheen. Ikää on jo hyvin, nuoruus vaihe ohi. Asunut aikaisemmin onnettomassa avioliitossa,( nainen alkoholisti ) Tanskassa 2 -vuotta. Ei lapsia.

Kokenut paljon, joka osalta, ..miten suhtautua?,
 
Bolero
Antakaas kommenttia, ...

Kuvioissa Turkkilainen mies, työskentelee turismin kanssa, nyt nähnyt tarpeeksi "turismi aikaa", haluaa nyt elämäänsä hyvän vaimon ja perustaa perheen. Ikää on jo hyvin, nuoruus vaihe ohi. Asunut aikaisemmin onnettomassa avioliitossa,( nainen alkoholisti ) Tanskassa 2 -vuotta. Ei lapsia.

Kokenut paljon, joka osalta, ..miten suhtautua?,
Hei Rusketus! Kuulostipas tutulta, tapailemmeko kenties samaa miestä :) Vaihdetaanko ajatuksia, kirjoita [email moderoitu]
 
Viimeksi muokattu:
maisa
Hei!
Ajattelin kirjoittaa tänne oman kokemuksen, eli olin Turkissa lomalla ja siellä tapasin itseäni 6 v. vanhemman miehen. Olin epäileväinen siellä, että hän varmasti haluaa vain pitää hauskaa yms. koska hän sanoi jo kolmannella tapaamiskerralla, että rakastaa minua. Ihastuinkin sitten loppujen lopuksi palavasti tähän komistukseen. Viimeisenä päivänä oli aivan kauheaa lähteä suomeen takaisin, voi sitä itkun määrää. :(
Nyt ollaan pidetty lähes päivittäin yhteyttä netin välityksellä. Minua häiritsee paljon, että en voi olla ehkä koskaan 100 % varma mistään, koska niin paljon huonoa olen turkkilaisista kuullut.

Hän on puhunut tulevaisuudestamme, että jos menisimme naimisiin, kun mä olen täysi-ikäinen ja hankkisimme lapsen. Mutta ei hänellä niin kova kiire ole niiden suhteen. Suomeen ehkä hän ei olisi tulossa. Minä aion mennä takaisin vähän yli puolen vuoden päästä. Olemme luvanneet toisillemme, ettei otetaan ketään toisia kumppaneita, mutta en voi sataprosenttisesti luottaa ja ei hänkään minuun aivan täysillä luota tuossa asiassa.

Minä yritän elää aina niin, etten jää katumaan mitä on tapahtunut. Voin siis aivan suoraan sanoa, että ollaan suudeltu ja menty pidemmällekin. Hän ei ole pakottanut minua yhtään mihinkään, ihan siis omasta tahdostani tein sen mitä tein. Haluan nyt vain seurata mihin tämä meidän kaukosuhde johtaa, olisihan se aivan uskomattoman ihanaa, jos me joskus yhdessä asuttaisiin <3 Toki onhan se haastavaa, kun molemmilla on eri kulttuuri, mutta aina voi yrittää. Mutta aina voi tapahtua mitä tahansa...

Ja sitten voin sanoa, että minä olen vasta alaikäinen ja kaikki pitää mua aivan kakarana ja en välitä siitä, seuraan sydämeni ääntä joka kaipaa minun rakkaani luo joka päivä. Aina on otettava riskejä, muuten ei voi saada haluamaansa tai ei saa selvyyttä asioihin. En ole tyhmä ja minulla on aina järki mukana kaikessa mitä teen!

Kysykää tässä mitä vain multa,niin yritän vastata. Jos sitten selviäisikin jotain asioita, joita kannattaa varoa tai alkaa epäilemään.

Älkää haukkujat edes vaivautuko vastaamaan mitään.
 
tutustumattomuutta
Minua häiritsee noissa lomajutuissa se, että ei yleensä haluta tutustua kunnolla, vaan päätetään "kerrankin oikein kunnolla antaa tunteen viedä". Siinä voi käydä niin, että avioerossa joutuukin maksamaan puolet omaisuudestaan turkkilaisäijälle, jota sitä ennen olet elättänyt, hän saattaa häippästä takaisin Turkkiin ja jättää elatusmaksut maksamatta, saattaa pettää rankemman kerran (sinä työssä ja mies sillä aikaa höynäytettäviä naisia naurattamassa).

Jos haluaa seurustella vierasta uskontoa tunnustavan miehen, niin kannattaisi perehtyä siihen, mitä se uskonto ja sitä seuraava kulttuuri tarkoittaa. Esimerkiksi joissakin islamin suuntauksissa nainen (vaimo ja myöhemmin oma tytär) halutaan verhota kaapuihin ja tyttölapset ympärileikataan (eli alapää silvotaan, jotta tyttö ei tunne nautintoa seksissä ja sitä kautta nainen pysyisi uskollisempana. Suomessa lapset kasvatetaan tasa-arvoisuuteen, joten monelle normaalin itsetunnon omaavalle naiselle on outoa ajatella, että antaa miehelle määräämisvallan omasta kehostaan. On siis hirmu iso riski, että mies käyttää valtaansa väärin ja kohteleekin naista huonosti. Kenenkään elämässä kun ei kumminkaan mene aina asiat hyvin, vaan mieheen pitäisi pystyä luottamaan huonoinakin hetkinä, kun elämässä on vaikeampaa.

Oman ongelmansa tuo myös kieli. Erityisesti kummankin huonosti puhuma englanti voi olla ihanan söpöä, mutta jotta suhde kehittyisi ja voisi kuvailla hyvin tunteitaan, niin pidemmän päälle se ei välttämättä niin mukavaa. Jos kotikieli on englanti, niin välttämättä sille tulevalle lapsellekaan ei ole kovin hyvästä, että oppii kotioloista virheellisen kieliopin ja puutteellisen sanavaraston.

En väitä, etteikö turkkilaisen miehen kanssa voi olla kiva lomaromanssi, mutta kannattaisi suhtautua varauksella siihen, että sellaisen kanssa hankkiutuu suhteeseen. Jotenkin vain tuntuu siltä, että ne suhteisiin ryhtyvät tahtovat olla niitä, jotka eivät itsekään ole mitään parisuhdetaitojen mestareita Suomessakaan. Sen sijaan, että thaivaimoja itselleen hakevat miehet ja turkkilaismiehiä hakevat naiset kykenisivät yhdessä elämään saman katon alla, niin kuvitellaan, että vika ei ole omassa itsessä, vaan siinä toisessa osapuolessa. Sitten sitä ollaan niin rakastuneita, kun thaivaimo mielistelee miestään ja turkkilaismies tekee samaa suomivaimolleen, vaikka suomalaisrassukat eivät tajua, miten heitä käytetään hyväksi kansalaisuuden saamisen ja rahan vuoksi.
 
joku ei täsmää
Kaverini seurusteli ja asui avoliitossa 3 vuotta turkkilaisen kanssa. Mies roijasi asumaan kämpään myös kavereitaan, ei kysynyt lupaa. Pieksi kaveriani olan takaa ja haukkui huoraksi ja rumaksi ja että kukaan muu kuin hän ei häntä huolisi. En edes kykene ymmärtämään miten hän sai latistettua kaverini. Kaverini on nimittäin todella kaunis, hoikka, seksikkään näköinen jne (ja älykkyydessäkään ei oo vikaa). Ilmeisesti mies vaan osasi manipuloida hänet niin hyvin että oikeesti kesti ton 3 v ennenkuin kaverini pääsi tilaan että nyt on kaikki loppu! Nyt hän voi hyvin, tosin jos tilaamme pizzaa, hän ei uskalla mennä ovelle vaan minun pitää mennä. Hän pelkää että pizzaa tuo se mies taikka joku hänen kaveri joka sitten kertoo missä hän nykyään asuu. Syömässäkään emme voi käydä pizzerioissa, korkeintaan kotipizzassa....

Jos sun ystävä oli kaunis ja hoikka jne, miksi ei saanut suomimiestä?

Itse seurustelen niin kauan suomimiesten kanssa kun vain seuraa löytyy, ja sitten kun ei löydy, otan seuralaisekseni vaikka akvaarion.
 
Viimeksi muokattu:
hehhehhe
Alkuperäinen kirjoittaja Kebab Döner;9690121:
Suomityttö hulluna turkilaiseen majoneesikastikesen.
Suomityttö kysy, miksi mulla paksu kultanen kaulaketju? Minä vasta, että itse tietä missä parta loppu ja rintakarva alka.

Hehheh. Nauroin vaikken oikein ymmärtänytkään D
 
pispalan flikka
Alkuperäinen kirjoittaja åboende;9240766:
Turkulainen mies on hyvä mies. Vähän modernimpi ja pukeutuu paremmin kuin miehet muualla Suomessa. Ja tottakai on komiampi kuin muualla, pitkä tottakai. Kannattaa TPS:ää ja kuuntelee Auran Aaltoja.

Mites Tampereen miehet? Kokemuksia? Kuuntelee eppuja 957':aa ja käy Tapparan peleissä?
 
sivhos
Haluaako suomalainen nainen ottaa riskin ja alkaa turkkilaisen miehen orjaksi?Jos nainen haluaa ottaa sen riskin,siittä vaan.Turha haukkua soomimiestä.Suomalainen mies ei ole sen pahempi mitä nuo tuliset kiharapäät.Niistäkin näkyy tulevan nahkatukkia aika yleisesti.Siihen katosi suomalaisen naisen komea uros.Kannattaa suosia kotimaista.Tai ainakin länsimaista.Ollaan samalla aaltopituudella.
 
tiiko
Haluaako suomalainen nainen ottaa riskin ja alkaa turkkilaisen miehen orjaksi?Jos nainen haluaa ottaa sen riskin,siittä vaan.Turha haukkua soomimiestä.Suomalainen mies ei ole sen pahempi mitä nuo tuliset kiharapäät.Niistäkin näkyy tulevan nahkatukkia aika yleisesti.Siihen katosi suomalaisen naisen komea uros.Kannattaa suosia kotimaista.Tai ainakin länsimaista.Ollaan samalla aaltopituudella.

Otin riskin, enkä joutunut orjaksi. Pitkälti menee meidän perheessä niin, että minä olen se perheenpää. Eikä kysymys itsellä ole ollut valinnasta suomalaisten ja ulkomaalaisten välillä, se nyt vaan sattui olemaan turkkilainen keneen tutustuin ja rakastuin. Älkää yleistäkö, en kuitenkaan puolustele heitä. Suuri osa valitettavasti on pettäjiä.
 
Viimeksi muokattu:
Somalilainen tyttö
En ole vaittänyt, että kaikki ovat samanlaisia. Minun exmieheni sekä hänen ystävänsä olivat tuollaisia. Olen onnellinen, että olen päässyt hänestä eroon.
Nykyään elän avoliitossa suomalaisen miehen kanssa, enkä tyytyväisempi voisi olla
niin kaikki miehet ovat tuolaisia älkää uskoko mitä miehet sanovat he haluat vain sänkyyn,mutta he eivät saada sitä hehehehhehe
 
Viimeksi muokattu:
shadiya
hei! olin muutama viikko sitten viemässä koiraani ulos kun tapasin rappuni edessä noin 38 - 36 vuotiaan turkkilaisen miehen ensiksi hän kysyi niitä näitä koirasta mutta sitten hän tupesi kyselemään minusta että minkä ikänen olen ja nuomeroani kerroin ikäni 17 ja sanoin että en muista numeroani ulkoon sillä en halunnu antaa hänelle numeroani sitten hän kyseli että voinko huomenna mennä hänen kanssa kahvilla sanoin että en oikeen kerkee ja yritin lähteä pois sitten hän huusi perääni että missä me sitten nähdään peloissani mumisin ehkä joskus en uskaltanut sanoa suoraan että ei koskaan apua mitä jos törmään häneen vielä ulkona mitä sanon??


oikein tehty! siitä olen iloinen.
 
Viimeksi muokattu:
mitä mutsis sanoo?
Hei!
Ajattelin kirjoittaa tänne oman kokemuksen, eli olin Turkissa lomalla ja siellä tapasin itseäni 6 v. vanhemman miehen. Olin epäileväinen siellä, että hän varmasti haluaa vain pitää hauskaa yms. koska hän sanoi jo kolmannella tapaamiskerralla, että rakastaa minua. Ihastuinkin sitten loppujen lopuksi palavasti tähän komistukseen. Viimeisenä päivänä oli aivan kauheaa lähteä suomeen takaisin, voi sitä itkun määrää. :(
Nyt ollaan pidetty lähes päivittäin yhteyttä netin välityksellä. Minua häiritsee paljon, että en voi olla ehkä koskaan 100 % varma mistään, koska niin paljon huonoa olen turkkilaisista kuullut.

Hän on puhunut tulevaisuudestamme, että jos menisimme naimisiin, kun mä olen täysi-ikäinen ja hankkisimme lapsen. Mutta ei hänellä niin kova kiire ole niiden suhteen. Suomeen ehkä hän ei olisi tulossa. Minä aion mennä takaisin vähän yli puolen vuoden päästä. Olemme luvanneet toisillemme, ettei otetaan ketään toisia kumppaneita, mutta en voi sataprosenttisesti luottaa ja ei hänkään minuun aivan täysillä luota tuossa asiassa.

Minä yritän elää aina niin, etten jää katumaan mitä on tapahtunut. Voin siis aivan suoraan sanoa, että ollaan suudeltu ja menty pidemmällekin. Hän ei ole pakottanut minua yhtään mihinkään, ihan siis omasta tahdostani tein sen mitä tein. Haluan nyt vain seurata mihin tämä meidän kaukosuhde johtaa, olisihan se aivan uskomattoman ihanaa, jos me joskus yhdessä asuttaisiin <3 Toki onhan se haastavaa, kun molemmilla on eri kulttuuri, mutta aina voi yrittää. Mutta aina voi tapahtua mitä tahansa...

Ja sitten voin sanoa, että minä olen vasta alaikäinen ja kaikki pitää mua aivan kakarana ja en välitä siitä, seuraan sydämeni ääntä joka kaipaa minun rakkaani luo joka päivä. Aina on otettava riskejä, muuten ei voi saada haluamaansa tai ei saa selvyyttä asioihin. En ole tyhmä ja minulla on aina järki mukana kaikessa mitä teen!

Kysykää tässä mitä vain multa,niin yritän vastata. Jos sitten selviäisikin jotain asioita, joita kannattaa varoa tai alkaa epäilemään.

Älkää haukkujat edes vaivautuko vastaamaan mitään.
Jos tää on totta, ni sairaan söpöä!

Luojan kiitos, ettet ole minun tyttäreni.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä