Turkkilaiset pelasti mun illan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miettikää:
onkohan turkissa enää yhtään äijjää kun ne kaikki näyttää olevan suomessa pizzanpaistajia:)
miten ne kaikki on muka sen ammatin ihmisiä, mitähän ne oikeesti on

Turkissa on noin 70 miljoonaa asukasta, joista varmaan noin puolet miehiä. Eli kyllä niitä riittää...

Moni on alkuperäiseltä ammatiltaan ihan jotain muuta, mutta Suomessa ovat onnistuneet työllistymään vain pizzeriaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Siis voi että mua nyppii, miten juurikin näistä pizzeriayrittäjistä ja muista mamuista puhutaan |O |O |O

Ei näyttänyt kaikki mun kommentista suuttuvan, miksi juuri sinä? :D

No en tiiä. Varmaan siksi, kun mä en tykkää ihmisten kiusaamisesta ja nimittelystä. Enkä mä nyt varsinaisesti suuttunut, musta tuollainen vaan on niin lapsellista ja asiatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Siis voi että mua nyppii, miten juurikin näistä pizzeriayrittäjistä ja muista mamuista puhutaan |O |O |O

Ei näyttänyt kaikki mun kommentista suuttuvan, miksi juuri sinä? :D

No en tiiä. Varmaan siksi, kun mä en tykkää ihmisten kiusaamisesta ja nimittelystä. Enkä mä nyt varsinaisesti suuttunut, musta tuollainen vaan on niin lapsellista ja asiatonta.

En mää pahalla tarkoittanut, turkkilaiset on ihan jees.

Mie ostin eilen pizzat Karhulan pizzakioskilta, vai mikä toi on. Miehelle perhepizza Americana ja itelle normaalin kasvispizzan. (Laiharivapaa v.loppu nyt oluineen kaikkineen.) Kun miehen kämpälle tulin, hoksasin, että se normaali pizzakin oli Americana. ;( Ja miehän en syö lihaa. Mies lähti vaihtaan sitä ja joutu kovisteleen hiukan, että sai sen vaihdettua. Hitto, sais ne opetella suomea, ennen ku alkavat myymään mitään. :D Viitti miehelle väittää, että tilasin kaks Americanaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mie ostin eilen pizzat Karhulan pizzakioskilta, vai mikä toi on. Miehelle perhepizza Americana ja itelle normaalin kasvispizzan. (Laiharivapaa v.loppu nyt oluineen kaikkineen.) Kun miehen kämpälle tulin, hoksasin, että se normaali pizzakin oli Americana. ;( Ja miehän en syö lihaa. Mies lähti vaihtaan sitä ja joutu kovisteleen hiukan, että sai sen vaihdettua. Hitto, sais ne opetella suomea, ennen ku alkavat myymään mitään. :D Viitti miehelle väittää, että tilasin kaks Americanaa...

Mulle ei ole tollasta vielä sattunut kohille, mut mä yleensä tavaankin niille kaiken :laugh: :D

Yhteistyössä