Turku kutsuu maanantaina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mutta mitäs muuta siellä voi tehdä , kun käydä muumimaassa? Meillä olisi tarkoitus yöpyä Turussa , eikä mitään hajua mitä tekisimme maanantai-iltana...

Olisikos mitään ehdotuksia =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä luin tuon toisen ketjun innoittamana, että Turkki kutsuu ja mietin, että milloin sinne on Muumimaa tullut :D

:laugh: Olis muuten aika pitkä matka, kun aikaa reissuun on kaikki 2 päivää :laugh:
Mun pitää raahautua jo keskiviikkona taas töihin :snotty: Kääks :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
käydä seikkailupuistossa? iltatorilla? ostoksilla? jokirannassa limskalla? =)

Noi kuullosti hyvältä. Vaan mitenkähän lähellä noi on meidän hotellia... Jos pääsis ihan kävellen käymään =)

missäs teidän hotelli sitten on? Seikkailupuisto on Kupittaalla ja jokiranta keskustassa.

:D no jos mies tietää minne menee, niin kiva siinä on peesiä :D mut siis ihan torin kulmassa on pörssi ja rantaankaan ei ole kuin pari korttelia =) kivat iltakävelyt tulee! =) ja kannattaa poiketa myös meidän lastenvaatekaupoissa, Pikku Pegasoksessa Eerinkinkadulla wiklundin vieressä ja baobab babyssä yliopistonkatu yhdessätoista, ja sisustuksen koodi on tosi kiva liike, linnankadulla! =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ok, mut käykää ny ainakin näyteikkunaostoksilla :D hauskaa reissua!

No vähintään ikkunaostoksilla :D Pakkohan se on edes jotain, kun mies :D ei laske kauppaan sisälle :whistle: Tai päästäisihän tuo, mut mun budjetin puitteissa on parempi ettei päästä :laugh: :laugh:

Nyt tuo mies lupailee tytölle shoppailukierrosta. Ihan epistä mäkin haluun :snotty:
Mutta hähäääää mähän olen mukana siellä :kieh: :kieh:

Voi tulla kivareissu kuitenkin :xmas: :xmas: Onneksi on suuri peräkontti :xmas: :xmas: :xmas: :saint:

Yhteistyössä