Turpaan tuli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tilda

Jäsen
03.01.2005
625
0
16
Jep.. kävin tänään viemässä tuon esikon kaverinsa synttäreille. Ensin sanoi, että mun pitää jäädä sinne kans. Siellä kuitenkin päätti, että äiti saa lähteä kotiin. Tuli halaamaan mua ja ku kumarruin halaamaan, päätti hypätä (varmaan kaulaan yritti hypätä ) ja löi päällänsä mua suoraan suuhun. Nyt on ylähuuli ihan järkyttävän näköinen, tosi turvoksissa ja musta (onneks sisäpuolelta). Naapurikin äsken pihalla sitä kauhisteli. Nyt ei onneks enää oo kipeä, mutta onhan tuo aika järkyn näköinen. Onneks huomenna vielä vapaa päivä, jospa maanantaina ei ihan niin kamala olis etteivät töissä luule, että oon mieheltä saanut turpaan...

hei mulle meinas käydä samaten tänään .. ja on käynytki monta kertaa
se on hirveetä ku tekis mieli kiroilla, muttaku siinä on se pieni sielu vieressä joka halus vaan antaa halin.. ei kauheesti tee mieli aiheuttaa pahaa mieltä pienelle.
sitte jossain nurkan takana kiroilee, sylkee verta, ja itkee.

pikaista paranemista, noita tulee vielä tapahtumaan lisää *ristimerkki*

No niinpä... kyyneleet valui silmistä, mutta enhän mä voi mitään sanoa ku toisella on muutenkin jo paha mieli... niinpä hammasta purren, hienosti hymyä yrittäen kerroin vaan tulevani hakemaan tiettyyn aikaan. Autoon ku pääsin niin itku pääsi :'( onneks ei kuitenkaan käynyt pahemmin, koska jos olis ollu suu auki, ois voinu hampaat mennä läpi huulesta ja olis tullu sairaala reissu. Että siinä mielessä onnekas olin. Tyttö oli tosi pahalla mielellä ku kotiin tultiin. Sanoi itkien ettei tarkoittanut pahaa mulle. Sanoin vaan, että eihän sille vahingolle voi mitään ja halasin tyttöä. Nyt käy vähän väliä katsomassa joko äidin huuli olis vähän laskeutunut (ikää pian 6 v). On se vähän jo laskeutunut, mut vieläkin on järkyn näköinen. Mies sanoi, että onneks oli todistajia paikalla etteivät kaikki luule, että hän on lyönyt minua..

Yhteistyössä