Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mirena-08:kysyinki mielipiteiltä äideiltä ja isiltä, kyllähän nyt osaan "tavallista" informaatiota hakea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Voihan ap hakea päivähoitopaikkaa miltä alueelta tahansa, ei sen tarvitse olla lähinnä kotia. Tällä hetkellä ei taida olla juurikaan väliä, mihin päiväkotiin hakee, sillä sieltä voidaan lopettaa tuosta vaan yks kaks joku päiväkoti. Mulla on ihan hyviä kokemuksia Härkämäen päiväkodeista, niissä mun lapseni oli aiemmin. Rahjepolusta lapsi tykkäsi vielä enemmän kuin Säkäkujasta, kun siellä oli jotenkin virikkeellisempi se piha. Uuteen päiväkotiin me ollaan vasta siirtymässä.
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Voihan ap hakea päivähoitopaikkaa miltä alueelta tahansa, ei sen tarvitse olla lähinnä kotia. Tällä hetkellä ei taida olla juurikaan väliä, mihin päiväkotiin hakee, sillä sieltä voidaan lopettaa tuosta vaan yks kaks joku päiväkoti. Mulla on ihan hyviä kokemuksia Härkämäen päiväkodeista, niissä mun lapseni oli aiemmin. Rahjepolusta lapsi tykkäsi vielä enemmän kuin Säkäkujasta, kun siellä oli jotenkin virikkeellisempi se piha. Uuteen päiväkotiin me ollaan vasta siirtymässä.
Harvempi kai silti kuljettaa hirvensalosta paattisille? joten alue helpottaisi infon antamista.