Turun paras kirppari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mama"

Vieras
Millä te käytte, jos ihan lastenvaatteita ja muuta tavaraa kotiin etsii? :)
Ja miltä löytää ylipäätään jotain, itse käyn Kaarinassa(vai Piisparinristillä..) sijaitsevalla kirpparilla, Turunmaan realisointi ja kirpputori ja sieltä yleensä aina tulee jotain mukaan.

Mutta, kertokaa ihmeessä omia lemppareitanne ja mistä voisi löytyä jotain! :)

Ja mulle itselleni on erittäin tärkeää, että henkilökunta on mukavaa ja auttaa jos kysyy, sen takia en mielellään käy linkkikirppiskellä, siellä kun tosiaan tuo henkilökunta on tosiaan aika tympeää niinkun jo mainittiinkin...

Tosiaan tossa Turunmaan realisoinnilla on mukavaa henkilökuntaa, ja muutenkin siisti kirppari.. jos ootte käyny, mitä ootte tykänny ja ootteko löytäny sieltä jotain??? itse löydän paljon vaatteita itelleni ja lapsille.

Linkkikirppis on paras.
PikkuSiili ihan perseestä. Ylihintaisia roikkeja tangot väärällään. Kannattaa mennä aleihin koluamaan, sieltä saa uutta edullisemmin kuin PikkuSiilistä käytettyä & pilalle pestyä. Itse boikotoin kyseistä paikkaa kiskurimyyjien takia. Meni maku koko puljusta.

Mä tykkään eniten PikkuSiilistä. Lisäksi käyn paljon Kirppis-Center Manhattanilla ja Kirppis Center länsikeskuksessa, koska molemmissa on niin paljon tavaraa, että sieltä löytyy melko varmasti meiillekin jotain :)

Mä en tykkää enään käydä oikeen noissa kirppis-centereissä, ei oikee lyödy ikinä mitään..
Piisparinristillä kirppis Maailma, sieltä löydän josksu harvin jotain ja siellä tule käytyä kun menee tuohon lempparille :)

Yhteistyössä